به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۲۸۷۵۲۵

بیانیه رسمی مدیر رئال مادرید در مورد جدایی مسی

گروه ورزشی: رئیس رئال مادرید هرگونه دخالت در جدایی لئو مسی از بارسا را قویا رد کرد.
بیانیه رسمی مدیر رئال مادرید در مورد جدایی مسی
پنجشنبه شب هواداران بارسا خبری شوکه کننده در مورد لیونل مسی دریافت کردند. باشگاه بارسلونا در بیانیه ای رسمی تایید کرد که تمدید با مسی ممکن نیست و ادامه همکاری میسر نخواهد بود.
 


یکشنبه لیونل مسی در مراسمی ویژه با هواداران بارسا خداحافظی کرد و دیشب نیز رسما به پی اس جی پیوست.
 

 
پس از این انتقال ژامه یوپیس عضو کمیسیون اسپای باشگاه بارسلونا با انتشار نامه ای از سمت خود استعفا کرد و در پیامی عجیب فلورنتینو پرز رئیس رئال را یکی از دلایل جدایی کسی عنوان کرد و به خوان لاپورتا رئیس بارسلونا نیز تاخت و گفت که تلاش لازم برای حفظ مسی انجام نشد. او به کادنا سر نیز گفته بود پرز باعث جدایی مسی شد و تصور کنید که اکنون کیلیان امباپه به رئال ملحق شود. این مانوری به سود رئال مادرید بود.
 
 

 
 
 
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید دقایقی پیش با انتشار بیانیه ای رسمی دخالتش در جدایی مسی را تکذیب کرد:« در واکنش به اظهار نظر اخیر آقای ژامه یوپیس باید بگویم، دوستی با مدیر اجرایی بارسا فران رورتر را قویا رد می کنم و این از اساس غلط است. من او را تنها دو بار در زندگی ام دیده ام. یکی شنبه اخیر در ملاقاتم با خوان لاپورتا و آندره آ آنیلی در بارسلونا و یک بار نیز 4 ماه پیش. در نتیجه غیرممکن است که من تاثیر و دخالتی در جدایی لیونل مسی یا هر تصمیم باشگاه بارسلونا داشته باشم.»
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها