به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۸۹۸۱۰

معرفی مشخصات فنی خودروی نیسانZ ۲۰۲۳

معرفی مشخصات فنی خودروی نیسانZ ۲۰۲۳
گروه اقتصادی:مشخصات فنی و موارد مربوط به خودروی نیسان Z ۲۰۲۳ را در این خبر بخوانید. برخی معتقد هستند خودروی نیسان Z ۲۰۲۳ چندان هم جدید نیست، زیرا دارای کد شاسی یکسانی (Z۳۴) با ۳۷۰Z است، در حالی که موتور VR۳۰DDTT مدتی است که در مدل‌های Infiniti نیز وجود دارد. علاوه بر این، گیربکس شش سرعته دستی این خودرو از نسل قبلی خود الگو گرفته است، درست مانند محور‌ها، محور محرک و دیفرانسیل. اما این باعث نمی‌شود که این ماشین اسپرت هیجان انگیز نباشد.
 
با آغاز عصر خودرو‌های برقی، خودروی Z جدید احتمالاً یکی از آخرین خودرو‌های اسپرت است که برقی نیست. به علاقه‌مندان توصیه می‌شود تا زمانی که هنوز این نوع خودرو‌ها وجود دارند از آن و موتور ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری توربو دوقلوی آن استفاده کنند. این هفته یک ویدئو از صدای موتور این خودرو منتشر شد البته، نیسان گفته که خودرو‌های مشتریان بهتر از این هستند.

موتور این خودروی جدید قدرتی بالغ بر ۴۰۰ اسب بخار و ۳۵۰ پوند فوت (۴۷۵ نیوتن متر) گشتاور را به ارمغان می‌آورد. اگر مدل ۶ سیلندر را به صورت اتوماتیک می‌خواهید، نیسان یک جعبه جدید ۹ سرعته اختیاری با چرخ دنده‌ای که از GT-R قدرتمند تهیه شده است، را در اختیار شما خواهد گذاشت.

رقبای خودروی نیسان Z ۲۰۲۳ 
در حالی که رقیب اصلی آن، تویوتا سوپرا، منحصراً در قالب کوپه عرضه می‌شود و بی ام و Z۴ از نظر مکانیکی یک کانورتیبل نرم است، اما احتمالا Z ۲۰۲۳ از ۳۷۰Z قسمت‌های زیادی را وام خواهد گرفت.همچنین شایعات در مورد Z Nismo بالقوه در حال حاضر در سراسر جهان پیچیده است، اما بعید به نظر می‌رسد که به زودی عرضه شود، زیرا نسخه معمولی آن تا اوایل سال ۲۰۲۲ به فروش نمی‌رسد، بنابراین احتمالاً مدل داغتری از این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۳ وارد بازار می‌شود.
برچسب ها: خودرو نيسان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها