به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۲۹۳۶۸

9 مورد شکايت و تهديد عليه خانواده روسل

گروه ورزشی: به دنبال استعفاي رئيس پيشين باشگاه بارسلونا از سمت خود، خانواده وي قرباني انواع و اقسام تهديد‌ها شده‌اند.
9 مورد شکايت و تهديد عليه خانواده روسل
در ادامه جنجالي که پنهان‌کاري بارسلونا در خصوص رقم واقعي قرارداد نيمار به راه انداخت و با استعفاي ساندرو روسل، رئيس پيشين کاتالان‌ها همراه شد، اکنون اخبار ديگري به گوش مي‌رسد مبني بر تهديد شدن روسل و خانواده‌اش از سوي گروهي از هواداران خشمگين آبي‌واناري‌پوشان. به  گزارش خبرگزاري رسمي اسپانيا خانواده ساندرو روسل در تماس با اداره پليس کاتالونيا ادعا کرده‌اند که در 9 مورد، مورد تهديد واقع شده‌اند و پيام‌هايي مبني بر حمله احتمالي به آنها دريافت کرده‌اند.

به دنبال انتشار گزارشي از سوي نشريه موندو دپورتيوو در خصوص غيرواقعي بودن رقم قرارداد انتقال نيمار از سانتوس به بارسلونا و ادعاي اين نشريه در خصوص پنهان‌کاري ساندرو روسل، وي پنج‌شنبه شب رسماً از سمت خود کناره‌گيري کرد تا به جنجالي که در خصوص تخلف کاتالان‌ها در عقد قرارداد با ستاره برزيلي‌شان وجود داشت دامن زده و ضربه سنگيني به اعتبار باشگاه بارسلونا وارد شود.

از قرار معلوم اين ماجرا خشم گروهي از هواداران بارسلونا را در پي داشته و آنها را وادار به ابراز عصبانيت خود به روسل و خانواده او کرده است. روسل در کنفرانس خبري که در آن خبر استعفايش را تاييد کرد، مدعي شد دريافت پيام‌هاي تهديدآميز و حملاتي که به او و خانواده‌اش شده، وادار به کناره‌گيري‌اش از سمت رياست باشگاه کرده است. طبق اعلام چند منبع خبري مختلف در اسپانيا، منزل روسل در کريسمس حتي هدف گلوله هم واقع شده است. در اين ميان شبکه TV3 اسپانيا، ادعا کرده که پليس کاتالونيا چند مورد شکايت عليه ساندرو روسل دريافت کرده است. روسل متهم است که از اعلام رقم واقعي قرارداد انتقال نيمار به بارسلونا خودداري کرده و براي خريد اين بازيکن 35 ميليون يورو بيشتر از 57 ميليوني که در ابتداي فصل اعلام کرده بود، پرداخته است.