به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۰۳۶۹۱

شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد

گروه اقتصادی: عده زیادی از کارشناسان اقتصادی، خرید اقساطی خودرو را معقول‌ترین راه ماشین‌دار شدن در جامعه ما می‌دانند.
به اذعان این افراد، نوسان قیمت خودرو، تورم مثبت و ماشین به عنوان یک وسیله استهلاک‌پذیر، شرایط را به نحوی رقم زده‌اند که خرید نقدی ماشین، یک ریسک بزرگ با ضریب خطر زیاد باشد.
از طرفی صاحبان برخی مشاغل مانند کارمندان یا صاحبان برخی مشاغل آزاد، به سبب بعد مسافت محل سکونت تا محل کار، ناگزیر به داشتن یک خودرو شخصی هستند، اما متاسفانه کمتر مجموعه‌ای است که بهترین خودروهای روز را با شرایط مناسب به این اقشار واگذار کند.
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.
ما ضمن بیان نکات مهم برای خرید اقساطی خودرو، سایاخودرو را به عنوان بهترین مرکز فروش اقساطی انواع ماشین‌های ایرانی، مونتاژی و وارداتی به شما معرفی خواهیم کرد.
مطلب پیشنهادی: قیمت خودرو وارداتی

فروش اقساطی خودرو
چرا کارمندان و صاحبان مشاغل آزاد به دنبال طرح‌های خرید اقساطی خودرو هستند؟

فروش اقساطی خودرو
وقتی اقتصاد کشور ما دچار تورم مثبت باشد که اکنون در چنین وضعیتی است، افزایش قیمت کالاها، فقط شامل خورد و خوراک و کالاهای اساسی نمی‌شود، بلکه این تورم به بازار مسکن، خودرو و اجاره‌بها هم سرایت خواهد کرد.
دقیقا به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب و کارها و کارمندان، قادر نیستند تا محل زندگی خود را در نزدیکی محل کار خود  انتخاب کنند. از این رو مجبورند در طول روز ساعت‌ها در صف ایستگاه‌های اتوبوس و مترو بایستند و یا هزینه‌های قابل توجهی را صرف کرایه تاکسی‌های خطی و اینترنتی کنند.
از سویی، وجود یک خودرو شخصی، بخشی از پرستیژ کاری و شان اجتماعی یک کارمند و یا صاحب یک کسب و کار محسوب می‌شود.
ما هنوز در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که عقل مردم آن به چشمشان است، پس نمی‌توان نقش یک خودرو لوکس را در برداشت افراد از شخصیت اجتماعی یک فرد نادیده گرفت.
مساله دیگر به سطح درآمد‌ها در کشور ما بر‌می‌گردد. درآمدها، کفاف یک زندگی معمولی با سطح کیفی متوسط را هم نمی‌دهد، بنابراین فرصتی برای سرمایه‌گذاری و پس‌انداز نیست و لاجرم باید به دنبال طرح‌های قسطی برای خرید خودرو، بود.

و به عنوان آخرین دلیلی که شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد مهم است و این اقشار به دنبال چنین فرصتی هستند، این است که یک آخر هفته شاد و یک تفریح آرام‌بخش تا حد زیادی به داشتن یک خودرو شخصی گره خورده است.
تنها با یک خودرو شخصی است که می‌توان از دود و دم و گرما و ترافیک تابستانی تهران فرار کرد و به سمت سوادکوه و شمال باصفا عزیمت نمود و روحی صفا داد.

شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد باید چگونه باشد؟

فروش اقساطی خودرو
در ادامه مطلب با هم بررسی می‌کنیم که شرایط ایده‌آل برای خرید اقساطی خودرو ویژه کارمندان و مشاغل آزاد، باید چگونه باشد.
  • پروسه معرفی خودرو تا رفتن پای میز مذاکره، وقت‌گیر نباشد
کارمندان به اندازه کافی با نداشتن مرخصی و کسری حقوق به علت تاخیر و امثالهم مواجه هستند. به همه این‌ها دو ساعت زودتر راه افتادن برای رسیدن به مترو و دو ساعت در ترافیک ماندن شبانگاهی را هم اضافه کنید.
بنابراین این قشر وقت آنچنانی ندارند که چندین بار به مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو سر بزنند، مدام خودروها را ورانداز کنند و با مدیران مجموعه‌ها گفتگو کنند.
زندگی کارمندی آن‌ها را این‌گونه بار آورده که باید همه چیز را مختصر و مفید در اختیارشان گذاشت.
صاحبان مشاغل آزاد نیز درآمدشان وابسته به حضورشان در محل کار است. پس هر دقیقه آن‌ها ارزشمند است و یکی از مهم‌ترین شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد ارائه طرح‌های فروش قسطی به صورت مختصر، جامع و کامل است.
البته این طرح‌ها باید از سوی مجموعه‌های شناخته شده و معتبری مانند سایاخودرو عرضه شود، تا هم روند خرید اقساطی از سرعت خوبی برخوردار باشد و هم معامله در فضایی امن اتفاق بیفتد.
درواقع نمی‌توان کیفیت معامله را فدای سرعت کرد، بنابراین در انتخاب مجموعه مورد معامله باید حداکثر وسواس را به‌کار برد.
  • قرارداد باید شفاف باشد
کارمندان از قشر تحصیل‌کرده جامعه هستند و افرادی که در مشاغل آزاد  مشغول هستند هم به قول معروف سرشان توی حساب و کتاب است.
بنابراین مهم است که مجموعه فروش اقساطی خودرو مخاطبان خود را به درستی بشناسد و مفاد قرارداد را به شکلی حرفه‌ای تنظیم کند.
مجموعه‌های خوشنامی مانند سایاخودرو به منظور حفظ احترام به خریدار، قراردادهایی شفاف تنظیم می‌کنند که هم تمامی بندهای معامله به وضوح در آن مشخص باشد و هم روند انجام کار توسط آن تسریع می شود.
  • فروش اقساطی خودرو با پیش‌ پرداخت کم
یکی از بهترین شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد این است که مجموعه طرف معامله، امکان خرید خودرو با پیش پرداخت اندک و بودجه کم را نیز فراهم کند.
زیرا همانطور که گفته شد با توجه به اوضاع اقتصادی کشور ما، دخل و خرج‌ها با هم سازگاری ندارند. یک کارمند به زور می‌تواند با حقوق خود، مخارجش را تا پایان ماه اداره کند و گاه ناچار به دریافت مساعده می‌شود.
صاحبان مشاغل آزاد هم حال و روز بهتری ندارند. شغل آزاد همین است که ممکن است یک روز، رویایی بگذرد و سود زیادی حاصل شود و روز دیگر هیچ خبری از مشتری نباشد.
بنابراین بسیاری از کارمندان و افرادی که شغل آزاد دارند، سرمایه و پس‌انداز آنچنانی ندارند که بتوانند به صورت پیش‌پرداخت بپردازند.
مجموعه‌های معتبری مانند سایاخودرو با درک این وضعیت، امکان خرید اقساطی خودرو با بودجه و سرمایه کم و پایین‌ترین میزان پیش‌پرداخت را هم فراهم کرده‌اند تا همه بتوانند رویای ماشین‌دار شدن را محقق کنند.
  • امکان تنظیم مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار
کارمندی که ۴ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، چگونه می‌تواند ماهانه ۳ میلیون تومان قسط پرداخت کند؟ مشخص است که این وضعیت پرداخت اقساط به سود هیچ کس نیست، نه کارمند، نه خانواده‌اش و نه حتی مجموعه فروش خودرو. چراکه با این وضعیت، خریدار قطعا منصرف خواهد شد و دیگران را نیز از شرکت در چنین طرح‌هایی منصرف می‌کند.
یکی دیگر از بهترین شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد این است که مبلغ اقساط با توجه به توان مالی خریدار تنظیم شود تا کمترین فشار مالی بر او و خانواده‌اش تحمیل گردد.
سایاخودرو یکی از همین مجموعه‌هاست که همواره اصل فعالیت خود را بر اساس مشتری‌مداری بنا نهاده است و در هنگام ارائه طرح‌های فروش اقساطی خودرو، شرایط اقتصادی مشتری را می‌سنجد.
  • تحویل فوری خودرو
برخی از کارمندان و صاحبان مشاغل آزاد، خودرو قدیمی خود را می‌فروشند و پول حاصل از آن را صرف پیش‌پرداخت برای خرید اقساطی خودرو می‌کنند.
برخی دیگر تا کنون خودرو نداشته‌اند و برای خلاصی از صف‌های طول و دراز مترو و هزینه‌های آژانس و تاکسی اینترنتی، می‌خواهند ماشین شخصی داشته باشند.
در هر حالت، خریدار انتظار دارد، خیلی زود خودرو جدید را تحویل بگیرد تا هم از سواری گرفتن از خودرو لذت ببرد و هم اطمینان حاصل کند که مجموعه فروش اقساطی به تعهدات خود پایبند بوده است.
بسیاری از شرکت‌های لیزینگی غیر مجاز با وعده تحویل فوری خودرو، کلاهبرداری می‌کنند.
علت اینکه مردم از طرح‌های واگذاری خودرو توسط شرکت‌های خودروساز ایرانی مانند سابق استقبال نمی‌کنند هم همین تعیین بازه زمانی برای واگذاری است که معمولا چندین ماه بعد در نظر گرفته می‌شود.
در این شرایط باید تحویل فوری را یکی از مهم‌ترین شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد در نظر گرفت.
شرایطی که سایاخودرو به درستی آن را شناخته است و امکان آنی تحویل خودرو را برای مشتریان خود به ویژه کارمندان و صاحبان مشاغل آزاد فراهم کرده است.
  • ارائه مشاوره رایگان تلفنی پیش از خرید
همان‌طور که پیشتر نیز اشاره شد، کارمندان و افرادی که شغل آزاد دارند، وقت زیادی برای گشت و گذار در بازار و خرید ندارند.
علی‌ای‌حال ممکن است این افراد به مشاوره پیش از خرید و گرفتن یک تصمیم مالی مهم احتیاج داشته باشند. مجموعه‌هایی که خدمات مشاوره رایگان تلفنی توسط کارشناسان مجرب و مطلع ارائه می‌دهند، بهترین گزینه برای معامله هستند.
سایاخودرو یکی از همین مجموعه‌هاست که در بین مشتریان به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو معروف است.
شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی ویژه کارمندان و مشاغل آزاد
سایاخودرو یکی از معتبرترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو است که علی‌رغم جوان بودن مدیران و کارشناسان این مجموعه، به‌واسطه انجام صدها معامله موفق، اینک با تجربه‌ای ارزشمند و دانش روز در حال خدمات‌دهی به مشتریان سراسر کشور است.
مطلب پیشنهادی: پیش بینی قیمت خودرو در آبان
شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد که از سوی سایاخودرو درنظر گرفته شده است، شامل موارد زیر است:
•  تحویل فوری و آنی خودرو
•  ثبت سند به نام خریدار پس از انجام روند معمول اداری
•  فروش اقساطی خودرو با دریافت بودجه کم و کم‌ترین پیش‌پرداخت
•  خرید اقساطی انواع خودروهای خودروسازان داخلی، محصولات ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور و ..
•  فروش اقساطی برترین خودروهای خارجی روز دنیا
•  فروش اقساطی خودرو بدون نیاز به چک
•  فروش اقساطی خودرو بدون نیاز به ضامن
•  تنظیم قراردادهای شفاف
•  تنظیم مبلغ اقساط بر اساس توان مالی خریدار
•  ارایه مشاوره رایگان پیش از خرید
•  فروش اقساطی خودرو با قیمت واقعی و ارزان‌تر از همه‌جا

اکنون که با شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد ارائه شده از سوی سایاخودرو آشنا شدید، خوب است بدانید که این مجموعه در تازه‌ترین طرح‌های فروش اقساطی خودرو به درخواست مشتریان، طرح فروش اقساطی پژو ۲۰۷ و جک S5 را در دستور کار قرار داده است. در ادامه مطلب به طور مختصر با مزایای این دو خودرو آشنا خواهید شد.
  • خرید اقساطی پژو ۲۰۷
پژو، همان شیر فرانسوی محبوب ایرانی‌هاست که چندین دهه است میهمان جاده‌های کشورمان شده و به سبب کیفیت ساخت، ویژگی‌های فنی مطلوب، ایمنی مناسب، ظاهر جذاب  و امکانات رفاهی خوب، همواره یکی از گزینه‌های پیش روی مشتریان بوده است.
خرید اقساطی پژو ۲۰۷ با شرایط ویژه از سوی سایا خودرو فراهم شده است و اگرچه این ماشین برای تمامی اقشار کاربرد دارد، اما به سبب شیک بودن ظاهر و ویژگی‌های فنی مطلوب، خودرویی زیبا، شکیل و البته کم دردسر برای کارمندان است.
  • خرید اقساطی جک S5
خرید اقساطی جک S5  در میان کارمندان و صاحبان مشاغل آزاد، طرفداران بی‌شماری دارد و بنا به درخواست همین طیف، سایا خودرو این ماشین را با شرایط ویژه برای فروش به صورت قسطی در نظر گرفته است.
این کراس اوور چینی، با توان فنی مطلوب، امکانات رفاهی مناسب در مدل اتومات و بازار دست دوم پررونق، یکی از پرفروش‌ترین محصولات سایاخودرو محسوب می‌شود.
برای خرید جک، انواع پژو و سایر خودروهای ایرانی و خارجی با بهترین شرایط و مزایای شگفت‌انگیز، می‌توانید روی سایا خودرو و طرح‌های ویژه‌اش حساب کنید.

فروش اقساطی خودرو
کلام آخر
 در این مطلب به شرایط فروش اقساطی ویژه برای کارمندان و مشاغل آزاد پرداخویم و سایا خودرو را به عنوان بهترین مجموعه برای فروش خودرو قسطی معرفی کردیم. برای اطلاع از قیمت روز انواع خودروهای داخلی و خارجی، رفع ابهامات درباره جزییات طرح‌های فروش قسطی و نیز دریافت مشاوره رایگان می‌توانید همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایاخودرو تماس حاصل نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها