به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۰۳۹۴۴

در السد بهترین دوران زندگی‌ام را تجربه کردم

در السد بهترین دوران زندگی‌ام را تجربه کردم
گروه ورزشی: سرمربی سابق السد قطر از بهترین و سخت‌ترین دوران زندگی خود در قطر سخن به میان آورد.به گزارش ایسنا، ژاوی در سال 2015 بعد از سال‌های حضور در بارسلونا از این تیم جدا شد تا پیراهن السد قطر را بر تن کند. او ابتدا به عنوان بازیکن و بعد از آن به عنوان مربی در این تیم قطری فعالیت کرد.
 
ژاوی که اکنون به بارسلونا بازگشته است، درباره دوران حضور خود در السد گفت: من از سال 2015 در خانواده السد هستم و باید بگویم که بهترین دوران زندگی خود را در السد و قطر سپری کردم. هیچ وقت قطر و السد را فراموش نمی‌کنم و همواره طرفدار این تیم خواهم بود.

او درباره دستاورد خود در قطر گفت: من 7 جام به عنوان مربی با السد به دست آوردم اما مهم تر اینکه یک فلسفه را در تیم به ارث گذاشتم. هر مربی که راهی السد شود قطعا با تیم نتیجه خواهد گرفت. من همواره از احترام باشگاه، بازیکنان و هواداران السد برخوردار بودم و این باعث شد تا روزهای بسیار خوبی را با این تیم تجربه کنم.

ژاوی درباره سخت ترین روزهای خود هم گفت: وقتی کارم را به عنوان مربی در السد شروع کردم نتایج خوبی در ابتدا کسب نکردیم. هواداران خواستار اخراج من شدند و این شرایط را برایم سخت کرد. پیش از این در بارسلونا هم چنین شرایطی را تجربه کرده بودم. هواداران را به خوبی درک کردم. به هر حال آنها دوست داشتند که تیم نتیجه بگیرد. من به عنوان مربی سه وظیفه داشتم. نخست اینکه به بازیکنان از نظر شخصی کمک کنم، دوم اینکه از مربیگری لذت ببرم و سوم اینکه با تیم پیروزی شوم که خوشبختانه در هر سه وظیفه موفق بودم. تنها ناکامی من با السد در لیگ قهرمانان آسیا بود.او در پایان گفت: همچنان که بارسلونا خانه من است السد هم خانه ام است. هیچ گاه این تیم را فراموش نمی کنم. شاید این خداحافظی برای همیشه نباشد و من دوباره در آینده به تیم برگشتم.
برچسب ها: ژاوی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها