به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۰۷۱۹
لغو پروازهای فرودگاه ایلام به دلیل برف

در استان ايلام هم برف در حال بارش است

گروه جامعه: استان‌‌هاي جنوب و جنوب غربي كشور هم از بامداد امروز بارش شديد برف و باران را شاهد هستند.
در استان ايلام هم برف در حال بارش است
پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در نوبت عصر به دلیل بارش برف لغو شد. مدیر فرودگاه شهدای ایلام عصر دوشنبه با بیان این مطلب به ایرنا گفت: بارش شدید برف و باران و مشکلات ناشی از بدی هوا باعث کاهش دید خلبان برای انجام پرواز در این فرودگاه شد. مجتبی بیاتی افزود: روزانه در پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به مقصد تهران و بر عکس 400 مسافر جابه جا می شوند. بارش باران و برف از ظهر امروز در مناطق مختلف استان ایلام از جمله شهر ایلام شروع شده و افزون بر این ارتفاعات نیز سفید پوش شده است.

طی 48 ساعت گذشته؛
469 نفر از مردم گرفتار در برف در گیلان نجات یافتند

در شمال كشور هم به دليل برف بي سابق؛ شرايط ويژه برقرار است و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از نجات 469 نفر از مردم که طی 48 ساعت در برف گرفتار شده بودند، خبر داد. دکتر علیرضا خصوصی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات عملیات کولاک و برف گفت: براساس آخرین آمار از بارش برف تاکنون در تمامی شهرستان‌های استان بارش برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امدادگران به 469 نفر امدادرسانی کرده‌اند، گفت: در طرح امداد زمستانه، بحث اسکان اضطراری بسیار مورد اهمیت است و امدادگران این جمعیت از روز با بارش برف و کولاک تاکنون 209 دستگاه خودرو در برف را امدادرسانی کردند. امدادگران با ارائه خدمت به 68 خانوار در 32 عملیات امدادی خدمات خود را ارائه کردند. به گفته وی، 32 نفر با انتقال به مراکز درمانی، 437 نفر امدادرسانی به صورت سرپایی، 195 نفر اسکان اضطراری، ارائه شد و در میان مصدومان انتقالی به بیمارستان، هفت زن باردار نیز توسط امدادگران نجات و به بیمارستان منتقل شدند.

سیاوش غلامی معاون امداد و نجات استان نیز با بیان اینکه بنا به ضرورت تاکنون 76 بسته غذایی و 97 تخته پتو توزیع شده و بسته غذایی بسته بندی و در صورت نیاز منطقه میان آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد. وی در ادامه خدمات شاخص امدادی در طی 48 ساعت گذشته نجات جان چوپان در شهرستان شفت، انتقال 7 زن باردار، کمک به حریق زدگان 2 نفر، واژگونی اتوبوس 2 دستگاه، انتقال بیمار دیالیزی 4 نفر، انتقال بیمار با مشکل قلبی 7 نفر، امدادرسانی در تخریب منزل مسکونی دو مورد، امدادرسانی به خودروهای در راه مانده 194 دستگاه عنوان کرد.

ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۱۹:۴۵
خدا وكيلي دلم براي روحاني ميسوزه
تو اين دو سه روز به اندازه چهار سال فحش شنيد
مگه هجوم مردم به سينما و هجوم به سبد كالا تقصير روحانيه ؟!
مگه برف ٢/٥ متر تقصير روحانيه
خب هركي باشه غافلگير ميشه .
مشكل جاي ديگه است بگردن اونو پيدا كنن
روحاني به عقلش رسيده يارانه نقدي نه عادلانه است نه ضد تورم . يارانه كالايي بهتره
بريد ببينيد طرفداراي محمود چه درس اخلاق و كرامتي ميدن ؟
يادشون رفته شب سهميه بندي بنزين
يادشون رفته ٢ هزار تومني پخش كردن توي سفر استاني به وسيله استاندار؟ (204122)
ج.......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۴ ۲۰:۵۳
دروغ که کم شود،خدا پاداش می دهد. (204158)