به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۱۲۴۵۸

آغاز دوباره نمایشی که نیم میلیارد تومان فروخت

آغاز دوباره نمایشی که نیم میلیارد تومان فروخت
گروه فرهنگی: نمایش «بک تو بلک» در پیش‌فروش دو هفته‌ ابتدایی فروش نیم میلیارد تومانی را با حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر پشت سر گذاشت. نمایش، «بک تو بلک» با بازی، نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان از ۲ دی اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد در ۲ سانس ۱۸ و ۲۰ آغاز کرد. افشاریان درباره وضعیت ظرفیت سالن‌ها گفت: ما همچنان تا ۲۲ دی‌ به تمام پروتکل های دوران پاندمی پایبند هستیم ‌و ظرفیت سالن به صورت اتومات در سایت تیوال ۵۰٪ است به این صورت که مخاطبان اگر یک یا چند نفر باشند بعد از انتخاب جایگاه از هر دو طرف صندلی‌های کناری قفل و غیرقابل خرید می‌شود و بعد از آن طبق اعلام مرکز هنرهای نمایشی با ظرفیت عادی به کار خود ادامه خواهیم داد.

در این تئاتر مهدی زندیه و نیکو بستانی به عنوان بازیگر حضور دارند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از سجاد ‌افشاریان (طراح صحنه و لباس)، مسعود رنجبرشیرازی (طراح نور و صدابردار)، محمدحسین غفاری (طراح صدا)، نرگس جاجرمی (آهنگساز)، هدیه کازرونی (ضبط صداهای مستند)، امیر ‌صداقتی (طراح گرافیک)، مهرنوش لک (عکاس)، علی زندیه (طراح آنونس و ساخت آنونس)، حسین ‌افتتاحی (دستیارکارگردان و برنامه‌ریز)، سهیل سالکی (منشی صحنه)، پرهام ‌خاکزاد، محمد ‌رحمانیان‌ثابت (مدیر صحنه)، وحید کامل (مدیر اجرا)، آریان امیرخان (تبلیغات فضای مجازی)، امیر ‌قالیچی (روابط عمومی)، علیرضا ‌پاکزاد (مشاور رسانه‌ای).

در تکه‌هایی از این نمایش آمده است: «عجیب آدم هایین که کسی و ندارن باهاشون تماس بگیرن، اونا کل سهمیه تلفن ماهیانه زندانشونو می فروشن به یه بوکس بهمن کوچیک؛ عجیب تر آدم هایین که یه عالمه کس و کار دارن اما خودشون دلشون نمی خواد با کسی حرف بزنن، اونا هر یه نخ بهمنی که می کشن یه عالمه حرف نزده است که دود میشه …» تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بلیت در دو هفته نخست اجرا توسط مخاطبان تهیه شده است.
برچسب ها: تئاتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها