به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۱۴۴۷۴

بداهه‌خوانی آریانا گرانده در در نقش رایلی بینا

بداهه‌خوانی آریانا گرانده در در نقش رایلی بینا
گوناگون: طبق گفته آدام مک‌کی، کارگردان فیلم طنز «به بالا نگاه نکن» نت فلیکس، آریانا گرانده قسمت‌هایی از آهنگش را در این فیلم بداهه‌خوانی کرد.
ستاره پاپ در فیلم در نقش رایلی بینا، خواننده مشهور جهان ظاهر می‌شود و در یک قسمت آهنگی را اجرا می‌کند. لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس ستارگان فیلم «به بالا نگاه نکن» در نقش دو ستاره‌شناس ظاهر می‌شوند که تلاش می‌کنند دنیا را قانع کنند که خطری قریب‌الوقوع به شکل شهاب‌سنگی با پهنای چند کیلومتر، حیات روی زمین را تهدید به نابودی کامل می‌کند. در یک صحنه، شخصیت (حقیقی) گرانده در کنسرتی آهنگش را اجرا می‌کند تا آگاهی‌ها را در مورد این شهاب‌سنگ بالا ببرد.
مک‌کی در فیلم کوتاه پشت‌صحنه در مورد بداهه‌خوانی سر صحنه گفت: قانونی که همیشه از آن حرف می‌زنم این است که بیایید نسخه نوشته شده را بگیریم، زیرا آن‌وقت تعهد قانونی قراردادمان را رعایت کرده‌ایم. آن‌وقت همین‌که آن را داشته باشی، آزادی. «آریانا گرانده به‌طور حتم بداهه‌خوانی کرد. بهترین بداهه‌اش وقتی بود که برای اولین بار آن را خواند. او کسی است که ‌همه آن چیزها را اضافه کرد. همه خواهیم مرد. آن جعبه لعنتی اخبار را خاموش کن. این تکرارش در اولین نسخه خام ملودی بود و دومی را که شنیدم به خودم گفتم، آه، این باید برود توی فیلم.»
فیلم «به بالا نگاه نکن» هم‌اکنون از نت‌فلیکس پخش می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها