به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۱۴۴۹۲

مالدینی: جدایی دوناروما؟ هدف نباید فقط پول باشد!

گروه ورزشی: پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان، جیجی دوناروما را متهم کرد هنگام انتقال به پاری سن ژرمن انگیزه مالی داشته است.
مالدینی: جدایی دوناروما؟ هدف نباید فقط پول باشد!
جیجی دوناروما، دروازه بان ملی پوش و ایتالیایی در فصل تابستان و پس از پایان قرارداد با میلان، به صورت رایگان به تیم پاری سن ژرمن پیوست و علیرغم تلاش روسونری برای تمدید قرارداد، تمایلی به ماندن در لیگ ایتالیا نشان نداد. دوناروما در آکادمی روسونری رشد کرده و قبل از جدایی، بیش از 250 بازی برای این باشگاه انجام داد. اما پائولو مالدینی، مدافع سابق و افسانه ای میلان و البته مدیر فنی فعلی باشگاه در مورد پاسخ به دلایل جدایی دوناروما مدعی شد بسیاری از بازیکنان تنها انگیزه های مالی داشته و به همین دلیل خیلی زود دست به تغییر تیم خود می زنند.
 

 
پائولو مالدینی گفت: "جانلوئیجی دوناروما فردی دوست داشتنی و  احساساتی است. من فکر می کنم در یک دنیای ایده آل، تنها انگیزه واقعی برای یک بازیکن باید شور و اشتیاق به فوتبال باشد. اما اگر هدف شما رسیدن به جایگاه اجتماعی و کمک مالی به خانواده ای باشد که در سال های کودکی تنها به دنبال فراهم کردن مسیر پیشرفت شما بوده، این انگیزه هم قابل درک است.
برای دستیابی به نتایج بزرگ و وضعیتی فوق العاده به عنوان یک بازیکن، انگیزه های ورزشی نقشی مهم و اساسی ایجاد می کند. گاهی اوقات نیازهای یک بازیکن با نیازهای یک باشگاه مطابقت ندارد. بازیکنانی هستند که ترجیح می دهند صبر کنند و برخی نیز که عجله دارند. من نیز ترجیح می دهم در مورد انتخاب های بازیکنان قضاوتی نداشته باشم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها