به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۱۹۴۰۰

افشای مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21

افشای مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21
گروه فناوری:در یک گزارش جدید، مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21 افشا شد.با توجه به اطلاعات وبسایت بنچمارک Geekbench، گوشی نوکیا جی ۲۱ به چیپست Unisoc مجهز خواهد شد. شرکت نوکیا در حال کار بر روی گوشی هوشمند نوکیا G21 است. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه جانشین Nokia G20 که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد، خواهد بود. به تازگی، نام این دستگاه در وبسایت بنچمارک Geekbench دیده شده و مشخصات کلیدی آن افشا شده است.

لیست مشخصات نوکیا G21 که در وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی از یک پردازنده Unisoc استفاده می‌کند. این پردازنده فرکانس پایه ۱.۶۱ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. پس می‌توان نتیجه گرفت که پردازنده این دستگاه در حقیقت همان چیپست Unisoc T606 است. این چیپست با ۴ گیگابایت رم همراه است و بر روی اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. این تراشه در تست‌های تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench امتیاز ۳۱۲ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۱۱۵۷ را کسب کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گوشی نوکیا G21 از پنل ۶.۵ اینچی IPS LCD بهره می‌برد. تصاویری از این گوشی که از طریق وبسایت صدور گواهی FCC منتشر شده است نشان می‌دهد که در بالای پنل جلویی این گوشی یک بریدگی قطره‌ای طراحی شده است. انتظار می‌رود صفحه نمایش این گوشی از وضوح HD+ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ پشتیبانی کند.

برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، احتمالا یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی در بریدگی ناچ قرار داده می‌شود. سیستم دوربین پشتی گوشی هم احتمالا دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک جفت لنز ۲ مگاپیکسلی باشد. این دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند نوکیا G21 احتمالا با حداکثر ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. مانند سایر گوشی‌های نوکیا، این گوشی روی نسخه stock اندروید اجرا خواهد شد. در مورد قیمت دستگاه هنوز اطلاعاتی افشا نشده است. در جدیدترین گزارش ادعا شده که این دستگاه ممکن است در اوایل ماه فوریه به طور رسمی در بازار هند عرضه شود. در مورد طراحی گوشی نوکیا G21 نیز گفته شده است که احتمالا در رنگ‌های مشکی و dusk (غروب) عرضه خواهد شد.
مرجع : فرارو
برچسب ها: نوکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها