به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۳۲۱۵۳۰

شایعه نسازید؛ مسی کاملا راضی و خوشحال است!

گروه ورزشی: بر خلاف شایعات، لیونل مسی و خانواده اش در فرانسه احساس رضایت فراوانی داشته و از این انتقال خوشحال هستند.
شایعه نسازید؛ مسی کاملا راضی و خوشحال است!
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 34 ساله تابستان گذشته بارسلونا را به مقصد پایتخت فرانسه ترک کرد و به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. از همان ابتدای این انتقال اخبار و شایعات زیادی در مورد عدم رضایت لیونل مسی از مهاجرت به پاریس و زندگی در فرانسه و تمایل او به بازگشت به بارسلونا منتشر شده بود. البته به نظر تغییر محل زندگی بعد از دو دهه برای لیونل مسی در ابتدا آسان نبوده، اما شرایط او در ماه های اخیر تغییر یافته و همه چیز طبق روال شده است.
سایت معتبر RMC امروز و در آستانه جدال حساس پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید مدعی شد برخلاف آنچه در اسپانیا گفته می شود، لیونل مسی از زندگی در پاریس احساس بسیار خوبی دارد و از انتقال به باشگاه فرانسوی رضایت دارد. به گفته بستگان و افراد نزدیک به لیونل مسی، او از آمدن به پاری سن ژرمن اصلا پشیمان نیست و بر خلاف روزهای ابتدایی مهاجرت به فرانسه، ستاره آرژانتیمی و خانواده اش به زندگی در این محیط جدید عادت کرده اند.
یک سال و نیم از قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن باقی مانده و علیرغم شایعاتی مبنی بر تمایل این بازیکن به انتقال به لیگ ایالت متحده و حتی بازگشت به بارسلونا در تابستان سال 2022، لیونل مسی حداقل تا پایان قرارداد خود در فرانسه باقی خواهد ماند.
برچسب ها: لیونل مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها