به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۳۲۴۱۵۸

توییت قابل تقدیر و جوانمردانه احمدی‌نژاد در حمایت از مردم اوکراین

توییت قابل تقدیر و جوانمردانه احمدی‌نژاد در حمایت از مردم اوکراین
گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد در توییتی قابل تقدیر و جوانمردانه  از مقاومت بی‌همتای مردم و رییس‌جمهور اوکراین حمایت کرد. در این توییت آمده است:

ملت بزرگ اوکراین
رئیس‌جمهور زلنسکی
مقاومت شرافتمندانه و تقریباً بی‌همتای شما نقشه‌های شیطانی دشمنان بشریت را افشاء کرد. اعتماد داشته باشید که ملت بزرگ ایران در کنار شما ایستاده است و این ایستادگی قهرمانانه شما را تحسین می‌کند.

* بهارنیوز: به این دلیل در تیتر خبر، این پیام را جوانمردانه و قابل تقدیر دانستیم که قاطبه مسوولان سابق و کنونی و رسانه‌های رسمی نظام تلویحا و یا صراحتا از تجاوزگری یک رژیم بی‌رحم «روسیه» و ویران کردن شهرهای یک کشور آباد و کشتار بی‌رحمانه مردم اوکراین دفاع می‌کنند!

نامه نسرین ستوده از زندان در حمایت از مردم اوکراین؛ نبردی بین دمکراسی و دیکتاتوری

نسرین ستوده وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر، با انتشار نامه‌ای از زندان آن‌چه را که در اوکراین می‌گذرد، «نبردی بین دمکراسی و دیکتاتوری» دانست و از مردم اوکراین به ‌خاطر ایستادگی‌شان در برابر تهاجم نظامی روسیه ستایش به عمل آورد. ستوده در این نامه که خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشته شده است خواستار کمک جهانیان به مردم اوکراین شد که «نمی‌خواهند بی سر و صدا زیر پوتین‌های متجاوزان له شوند». این فعال حقوق بشر نوشت: «من به عنوان زنی که در کشوری زیسته‌ام که ۸ سال تمام مستقیما درگیر جنگ بوده است، می‌توانم وحشت ناشی از جنگ و خشونت عریان علیه انسان‌های بی‌دفاع را تصور کنم و وحشت خود از تجاوزی چنین بی‌پروا را به شما اعلام کنم.

۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۰۸:۱۳
این صدای خورد شدن استبداد و بیدادگری در جهان است که مردم خواهان صلح و آرامش هستن باید آرزوی مرگ روسیه و پوتین را ببینیم (384056)
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۰۴:۳۲
امریکا و انگلیس و اسراییل هم جنایتکار هستند (384139)
۱
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۹
بیخیال ، جدی نگیرید (384059)
Arya
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۰:۲۸
گوربابای همشون،به ماچه البته این حرفا نشون میده احمدی نژادم صهیونیسته. (384060)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۲:۱۰
جنگ زشت است مخصوصا جنگ نابرابر مردمی مظلوم در برابر پوتین وحشی فکر تزار شدن دارد قراردادهای ترکمنچای و گلستان فراموش نکنید حالا هم ترکمن چین (384070)
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۷:۰۴
روسیه می‌خواد به لهستان و مجارستان و رومانی و اسلواکی و بقیه همسایه‌های اوکرایین پس از تصاحب این کشور نزدیک بشه و بعد با اونها وارد جنگ بشه و ممکن هست غیر عمدی هم به این کشور‌ها در همین جنگ آسیب بزنه که این همسایه‌های اوکرایین همه عضو ناتو هستند ،این جنگ با ناتو هست،روسیه دنبال احیای شوروی هست (384090)
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۹:۳۷
درود بر شرافت تو شیر زن ایران (384096)
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۲۰:۲۹
بهارنیوز و حمایت از پوپولیسم لمپنی بهاری از سال ۹۶؟؟؟ (384098)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۹:۰۳
هه هه هه. جنابعالی هم احتملا از طرفداران سر سخت احمدی نژاد در چند سال اول ریس جمهوری ایشان بودی. (384131)
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۱:۱۹
خیر؛ استاد! (384197)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۰۰:۰۰
آقای احمدی نژاد اکراین خودش مقصر است (384105)
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۰۱:۴۵
بدبخت نمیزارن دیگه رییس جمهور بشی احمدی نژاد منحرف (384106)
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۰۲:۴۱
اگر اون روی احمدی نژاد رو در دوره ریاست جمهوری ندیده بودیم که چطور به شعور مردم توهین می کرد و اونها رو خس و خاشاک می خواند و ...، الان می نوشتم عجب آدم خوبیه که نیست و منافق، حقه باز و عوامفریبه!!! (384110)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۲
جالبه که بعضی کشتار و ستم سیستماتیک روس تبار های اوکراین رو توسط رژیم نژادپرست و فاشیست دلقک صهیونیست ندیدند یا خود را به تجاهل می زنند اما الان ژست حقوق بشری به خودشون گرفتند ، راست میگن آدمی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد . (384113)
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۱:۳۱
چه نسبت است میان فرد کذاب و جوانمردی؟! (384116)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها