به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۶ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۲۸۲۰۰

قطعی؛ تکلیف نیمکت رئال مادرید مشخص شد

گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فعلا در سمت خود در این باشگاه باقی خواهد ماند.
قطعی؛ تکلیف نیمکت رئال مادرید مشخص شد
دیروز فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی، به مدت 90 دقیقه در والدبباس با هم دیدار کردند. در این جلسه رئیس باشگاه رئال مادرید حمایت خود را از سرمربی ایتالیایی پس از شکست دردناک یکشنبه گذشته در ال کلاسیکو اعلام کرده است. آنچلوتی در روزهای اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و حتی برخی منابع اخراج او در پایان فصل را قطعی دانستند، اما مدیریت باشگاه چنین تصمیمی ندارد.

شاگردان آنچلوتی پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا در جده، در فاصله 9 بازی باقی مانده تا پایان لالیگا 9 امتیاز اختلاف با سویا دارند و در آستانه فتح عنوان قهرمانی است. شکست سنگین در آخرین ال کلاسیکو مقابل بارسلونا اگرچه دردناک بود، اما بعید است موقعیت رئال مادرید برای قهرمانی را به خطر اندازد.
در لیگ قهرمانان نیز رئال مادرید در روزهای شش و 12 آوریل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چلسی قرار خواهد گرفت. آنها پس از شکست مقابل پاری سن ژرمن در دور رفت، با هت تریک کریم بنزما در یک شب جادویی در استادیوم برنابئو دست به کاری بزرگ زده و راهی دور بعد شدند. 
البته شکست برابر بارسلونا تنها چند روز پس از بازی بزرگ مقابل پاری سن ژرمن، شرایط را برای کارلو آنچلوتی دشوار ساخته است. اما فلورنتینو پرز امروز در دیدار خود با کارلو آنچلوتی در والدبباس حمایت خودش را از این سرمربی بعد از اتفاقات اخیر و شکست سنگین برابر بارسلونا اعلام کرده است. همچنین امروز اخباری در مورد احتمال جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ایتالیا و حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت اتزوری بعد از حذف این تیم از پلی آف جام جهانی منتشر شده بود. اما پرز تاکید کرد قصد ادامه همکاری با این سرمربی باتجربه را دارد و کارلو آنچلوتی بابت شکست در ال کلاسیکو برکنار نخواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها