به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت ۰۴:۳۷
کد مطلب : ۳۳۱۳۹۲

پنس، کاندیدای رییس‌جمهوری می‌شود

پنس، کاندیدای رییس‌جمهوری می‌شود
گروه بین‌الملل: معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا تلویحا تایید کرد قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 نامزد شود. 
به گزارش نیویورک پست، یکی از دانشجویان دانشگاه ویرجینیا در یکی از رویدادهای بنیاد آمریکای جوان که پنس سخنرانی اصلی را ارائه کرد، گفت: «من از مایک پنس  می‌پرسیدم آیا شما قصد دارید در سال 2024 برای ریاست جمهوری نامزد شوید یا خیر. پنس در پاسخ گفت: "تو را در جریان خواهم گذاشت."
"I'll keep you posted," Pence replied
معاون سابق رئیس جمهور در سخنرانی خود به مخاطبان خود نسبت به تلاش های چپ برای تضعیف ارزش های آمریکایی هشدار داد و گفت: ما در زمانی زندگی می‌کنیم که بسیاری از چپ‌های رادیکال به طور معمول بنیان‌گذار آمریکا را تحقیر می‌کنند. امروز چپ‌های رادیکال به دنبال بازنویسی قانون اساسی ما و از بین بردن آزادی‌های مندرج در منشور حقوق ما هستند. هر روز شاهد تلاش‌هایی برای خاموش کردن یا لغو آن‌هایی هستیم که جرأت کنید با ارتدکس مترقی مخالفت کنید.»
پنس قبلاً به فاکس بیزینس گفته بود که نامزدی برای ریاست جمهوری در سال 2024 را رد نکرده است، اما گفته است که تمرکز خود را روی زمان حال گذاشته است.او گفت: «تمام تمرکز من در حال حاضر روی سال 2022 است. "من فکر می کنم که ما یک فرصت تاریخی برای بازپس گیری اکثریت در مجلس نمایندگان و سنا، برای انتخاب فرمانداران بزرگ جمهوری خواه در سراسر آمریکا داریم. و در سال 2023، من مطمئن هستم که حزب جمهوری خواه نامزدی را معرفی خواهد کرد که رئیس جمهور بعدی ایالات متحده باشد. آمریکا و در زمان مناسب، من و خانواده‌ام فکر می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که چگونه می‌توانیم در این روند مشارکت کنیم.»
برچسب ها: مایک پنس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها