به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۳۳۲۵۱

ولاسکو در آرژانتین از ایران چه گفت؟

گروه ورزشي: ولاسکو در مراسم معارفه‌اش در آرژانتین به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال این کشور از ایران و مردمانش تقدیر و تشکر کرد.
ولاسکو در آرژانتین از ایران چه گفت؟
در این مراسم که در سالن گلدن هال هتل پلاتزا بوینس آیرس برگزار شد، کارلوس مائوریکو اسپینولا (وزیر ورزش آرژانتین)، ماریو موچیا (رییس کمیته ملی المپیک آرژانتین)، خوآن آنتونیو گوتیرس (رییس فدراسیون والیبال آرژانتین) و تعداد زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این کشور حضور داشتند.

ولاسکو در حالیکه اشک از چشمانش جاری بود، گفت: باعث افتخار من است که مربی آرژانتین شده​ام. از اینکه چنین فرصتی پیش از این فراهم نشد بسیار ناراحت بودم ولی اکنون بسیار هیجان زده هستم. هدف کلّی من این است که مردم به تیم ملی افتخار کنند ولی نمی​توانم قول هیچ نتیجه​ای را الان بدهم. ولی از هرجهت اطمینان دارم که کیفیت بازی​های تیم تغییر خواهد کرد. وي افزود:​  من از فدراسیون ایران و مردم دوست داشتنی ایران سپاسگزارم. آن ها به من کمک بزرگی کردند و اجازه دادند قبل از اتمام قرادادم به آرژانتین برگردم. از آن ها به خاطر محبت​هایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

این در حالی بود که استقبال و حضور بی​سابقه رسانه​های خبری و مردم آرژانتین هم در این مراسم، ولاسکو و مسئولان ورزش این کشور را بسیار غافلگیر کرده بود.
مرجع : دانا