به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۷ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۳۷۶۱

سریالي که هفته‌ای 11 میلیون بیننده دارد

گروه فرهنگ و هنر: قسمت ششم سریال جنایی «کارآگاه واقعی» در حالی 23 فوریه روی آنتن شبکه اچ‌بی‌او رفت که توانست به رکورد جدیدی در آمار بینندگان خود برسد. این سریال در هفته گذشته 10.9 میلیون نفر بیننده داشت و به عقیده منتقدان دلیل این رکوردزنی، داستان چندلایه و رفت و برگشت به گذشته و حال است.
سریالي که هفته‌ای 11 میلیون بیننده دارد
فصل اول سریال جنایی «کارآگاه واقعی» در هشت قسمت تولید شده و ماجرای دو کارآگاه (با بازی متیو مکانهی و وودی هالرسون) است که بیش از 17 سال است به دنبال یک قاتل سریالی می‌گردند، اما تحقیقات آنها نتیجه نداده است. این سریال به صورت «آنتولوژی» تولید شده، به این معنی که فصل دوم مجموعه هم داستانی متفاوت خواهد داشت و هم بازیگرانی متفاوت.

این سریال پس از «بازی تاج و تخت» با میانگین بینندگان 13.6 میلیون نفر در هفته (در فصل سوم)، دومین سریال پرمخاطب این شبکه کابلی شده است. آمار بینندگان هفتگی سریال‌های این شبکه کابلی با احتساب پخش مجدد سریال در شبکه، پخش آنلاین سریال و پخش سریال به صورت درخواستی محاسبه شده است.

دیگر آمار مهم برای شبکه‌های کابلی تعداد بینندگان اولین باری است که یک اپیزود روی آنتن می‌رود. از این نظر نیز «کارآگاه واقعی» موفق ظاهر شده. اولین قسمت این سریال 2.3 میلیون نفر بیننده داشت که حالا به 2.6 میلیون نفر رسیده است. سریال «کارآگاه واقعی» را نیک پیتزولاتو طراحی کرده و متن هر هشت قسمت را نوشته است. کارگردان هر هشت قسمت نیز کری جوجی فوکوناگا است. میشل موناهانف مایکل پاتز و تونی کیتلز دیگر بازیگران این سریال محبوب منتقدان هستند.
مرجع : خبرآنلاين