به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۷ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۳۳۷۶۹

ماريو بالوتلي: بهترين بازيکن دنيا هستم!

گروه ورزشی: مهاجم پرحاشيه تيم ميلان در يکي ديگر از اظهارنظرهاي جنجالي خود ادعا کرد بهترين بازيکن دنيا است و مي‌تواند اين موضوع را ثابت کند.
ماريو بالوتلي: بهترين بازيکن دنيا هستم!
ماريو بالوتلي ادعا کرد خودش را از هيچ يک از برترين‌ بازيکنان حال حاضر دنيا از جمله ليونل مسي و کريستيانو رونالدو کمتر نمي‌داند و مي‌تواند صحت ادعايش را هم ثابت کند.  مهاجم ايتاليايي تيم ميلان در گفت‌وگو با يکي از نشريات ايتاليايي اظهار داشت: من در گذشته مرتکب اشتباهاتي شده‌ام و هيچ مشکلي براي اعتراف به آن ندارم. در 2 سال گذشته اما عاقل شده‌ام و فکر نمي‌کنم که رفتارهايم در حال حاضر مشکلي داشته باشد.
سوپرماريو افزود: من در دنيا بهترين هستم. بله هستم و مي‌توانم اين ادعا را ثابت کنم، چون به توانايي‌هايم ايمان دارم. همه فکر مي‌کنند که جام جهاني مهم‌ترين رويداد امسال است اما من قبل از آن تورنمنت بايد روي ميلان تمرکز کنم. ما هنوز هم در ليگ قهرمانان اروپا شانس صعود داريم و من به توانايي‌مان براي انجام اين کار ايمان دارم. بعد از پايان اين رقابت‌ها به جام جهاني فکر خواهيم کرد و فکر مي‌کنم که در آنجا هم شانس خوبي براي قهرماني داريم. ايتاليا تيمي متشکل از بازيکنان جوان و باتجربه است و مي‌تواند در جام جهاني موفق باشد.

بالوتلي که ماه ژانويه سال گذشته پس از به پا کردن جاروجنجال‌هاي فراوان در منچسترسيتي از جمله درگيري فيزيکي با روبرتو مانچيني، سرمربي وقت آبي‌پوشان شهر منچستر به ميلان ملحق شد، اعتراف کرد هنوز هم حس خوبي نسبت به هواداران تيم پيشين خود دارد، هر چند ديگر هرگز حاضر نيست براي يک تيم انگليسي بازي کند. وي همچنين به رابطه‌اش با ژوزه مورينيو، سرمربي پيشين خود در اينتر اشاره داشت و گفت: من رابطه دوستانه‌اي با مورينيو دارم. سوپرماريو در خاتمه درباره نژادپرستي در کالچو، معضلي که بارها و بارها از ناحيه آن ضربه خورده است، نيز خاطر نشان کرد: نژادپرستي هرگز در استاديوم‌ها از بين نخواهد رفت اما ما هم نمي‌توانيم به خاطر اين مشکل زمين بازي را ترک کنيم. از ميدان خارج شدن ما به معناي پيروزي آن احمق‌هاي نژادپرست است.