به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۳۳۹۸۶
با تكذيب ديدار احمدی‌نژاد با فعالان رسانه‌‌ای حامی‌اش

حامي احمدي‌نژاد: اصولگرایان از هر فردی حمایت کنند مطمئنا آن فرد شکست می‌خورد

گروه سياسي: عبدالرضا داوری از فعالان رسانه‌ای احمدي‌نژاد و مشایی خبر ديدار احمدی‌نژاد با فعالان رسانه ای حامی خودش را تکذیب کرد و گفت: عده ای علاقمندند به نوعی آقای احمدی‌نژاد را درگیر مسائل سیاسی کنند.
حامي احمدي‌نژاد: اصولگرایان از هر فردی حمایت کنند مطمئنا آن فرد شکست می‌خورد
عبدالرضا داوری، در گفتگو با يك سایت اصولگرا افزود: آقای احمدی‌نژاد به توجه به ۸سال تجربه ریاست جمهوری که داشته به این نتیجه رسیده که فعالیت‌هايي از این دست پاسخگوی نیازهایی که ایشان از فضای سیاسی جامعه ارزیابی دارد، نیست بنابراین تصمیم گرفته‌اند در حوزه توسعه علمی کشور فعال باشد. گفتني اينكه یکی از سایتهاي خبري، ديروز از دیدار احمدی‌نژاد با حامیان رسانه‌ای خود خبر داده و نوشته بود در این دیدار نسبتا طولانی که حدود ۳۰ نفر از فعالان رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد حضور داشتند درباره فعالیت‌های رسانه‌ای تیم احمدی‌نژاد تصمیماتی اتخاذ شد و برنامه‌هایی برای حضور موثر در قضای مجازی و رسانه ‌ای مکتوب مورد بررسی قرار گرفته است اما داوري مي‌گويد: این خبر کذب است. البته دیدارهایی که از گذشته ایشان با گروه‌های مردمی داشتند همچنان ادامه دارد و منزل ایشان هم در نارمک مرکز رجوع مردم است.

وي افزود: قاعدتا افرادی که به ایشان رجوع می کنند از طیف های مختلف هستند. به عنوان مثال دو هفته قبل یک باغبانی از ایلام برای ملاقات با آقای احمدی‌نژاد به تهران آمده بودند بنابراین این دیدارها عادی است. به نظر من عده ای علاقمندند به نوعی ایشان را درگیر مسائل سیاسی کنند. وي در ادامه گفت: آقای احمدی‌نژاد به هیچ وجه اراده ای برای فعالیت در عرصه سیاسی و رسانه ای ندارد. ایشان برنامه خود را معطوف به توسعه علمی کشور و فعالیت در دانشگاه ایرانیان کرده است و برای انتخابات آینده نه تنها خودشان کاندیدا نمی شوند بلکه لیست انتخاباتی هم نمی‌دهند.

وي در ادامه به خبرنگار اين سايت اصولگرا گفت: شما مطمئن باشید اگر اصولگرایان پشت آقای احمدی‌نژاد باشند قطعا ایشان رای نمی آورند اتفاقا یکی از نقاط قوت آقای احمدی‌نژاد این است که خودش را از این طیف جدا کرده است. اصولگرایان در این جامعه از هر فردی حمایت کنند مطمئن باشید آن فرد شکست می خورد. داوري در پاسخ به اين گفته خبرنگار مثلث‌آنلاين كه اما آقای احمدی‌نژاد با حمایت اصولگرایان رییس‌جمهور شد؟ گفت: نه به هیچ وجه اینطور نیست. اتفاقا بنده معتقدم شاید اگر حمایت اصولگرایان نبود ایشان رای بیشتری می‌آورد. آقای احمدی‌نژاد نه تنها به هیچ وجه وامدار و مدیون جریان اصولگرایی نیست بلکه از این طیف ضربات شدیدی خورد. در واقع ایشان به توجه به ۸سال تجربه ریاست‌جمهوری که داشته به این نتیجه رسیده که فعالیت‌هايي از این دست پاسخگوی نیازهایی که ایشان از فضای سیاسی جامعه ارزیابی دارد، نیست بنابراین تصمیم گرفته اند در حوزه توسعه علمی کشور فعال باشد.

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۰۹:۰۰
نداشتن مقبوليت بين مردم همينه ديگه! وقتي زبان منطق و رفتار و كردار نيك جاش رو ميده به چوب و چماغ و تهديد و توهين بهتر از اين نميشه. اصن يه چيز ديگه : طرفداراي اصولگرايي رو با انگشت هاي دست هم ميشه شمرد. چي جوري ؟ 1 - 2 - 3 - 4- ... نهايتاً 4000000 (210071)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۰۹:۳۲
1-احمدی نژاد کلاهی بود که 8 سال پیش سر ما گذاشتند.
2-چه خیا عظیمی از مردم برای دیدار این مدیر جهانی صف کشیده بودند 20 نفر.
3- اگر حمایت اصولگرایان و افراطیون که هنوز تعدادی از آنان در مجلس برای دولت آقای روحانی خط و نشان میکشند در دوره اول نبودند غیر ممکن بود که برنده شود
4- البته همه آنانی که به {مهموت } چنین خدمتی کردند .کار مزد خود را از دست ایشان و از جیب ملت گرفتند .سر کرده آنان سعید مرتضوی در هر پست و مقامی
5- دوره دوم یعنی انتخابات سال 88 که دیگه نگو
6-فعلا که ایشان مجوز آموزش عالی ندارد (210077)
مالامیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۰۹:۳۶
درود بر احمدی نژاد (210080)
باب اسفنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۰۹:۳۶
کلا هرکی اظهار نظر میکنه دلیل بر درستی اون نظر نیست
یادمه پارسال همه میگفتن قالیباف ریئسجمهوره و تعیین شده و ....
اصلا تو ایران نمیشه چیزی رو پیش بینی کرد چون مردم به خودی خود نه اصلاح طلب هستند نه اصولگرا
به قاطعیت میگم 80 درصد مردم چند روز آخر تصمیم میگیرن
خود من قبل از مناظره آخر همه اش میگفتم قالیباف ولی مناظره آخر رو دیدم به روحانی رای دادم
اصلاحات و اصولگرا واسه ام مهم نیست ، هرکی کار کنه دمش گرم مخلصشم هستیم هرکی بخور بخور کنه بدونه آه مظلوم یه روز دامنش رو میگیره (210081)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۱۱:۱۴
آقاي داوري :گويا قراراست كه، دره نگشته نگذاريد. (210094)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۱۱:۴۱
دیگه نباید محمود وارد عرصه سیاسی شود چون مردم اقبالی به چنین شخصی ندارند! (210100)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۱۲:۳۴
آره ديگه، به مقتضاي زمان، احمدي تان و شماها به مدعيان دروغين اصولگرايي بچسبيد و به مقتضاي زمان، از هم جدا بشويد! علي ايحال، همه تون سر و ته يه کرباسيد! (210106)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۱۷:۵۱
آقای داوری ،اصولگراها و هر حزب دیگری که به مردم پشت کنه و از اعتماد و امانت مردم سوء استفاده کنه و بجای خدمت دنبال جمع آوری ثروت باشه ،این روزها بهترین روزشه و باید منتظر روزهای خیلی بدتر باشند چرا که مردم ما از افراد دو رو و متظاهر متنفرند (210125)
ج....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۰ ۲۰:۲۵
بدبخت ما و حسن روحاني كه در اين شهر غريبيم. (210143)