به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۲
 
۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۹۴۳۲
رفیقدوست: احمدي‌نژاد گفت در دور دوم کارد را مي‌گذارم کمر کیک!

احمدي‌نژاد، کلاهی بود که 8 سال پیش سر ما گذاشتند!

گروه سياسي: محسن رفیقدوست٬ با بيان اينكه دولت احمدی‌نژاد٬ «کلاهی» بوده که هشت سال پیش بر سر نظام گذاشته شد، با اشاره به دولت روحاني مي‌گويد: «باید دقت کنیم کلاهی که 8 سال پیش سر ما گذاشتند دوباره سرمان نگذارند»
احمدي‌نژاد، کلاهی بود که 8 سال پیش سر ما گذاشتند!
به گزارش مهر، محسن رفیقدوست در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که عصر شنبه در دفتر این حزب برگزار شد گفت: باید دقت کنیم کلاهی که 8 سال پیش سر ما گذاشتند دوباره سرمان نگذارند. حرفی که الان مي‌زنم از اول هم مي‌گفتم ما دیگر فرصت قمار، آزمون و خطا نداریم نظام ما نظام واحد است و هیچ کشوری در دنیا اینگونه نیست.

فرمانده و وزير سابق سپاه در ادامه در مورد تقسیم بندی جامعه ایران گفت: تحلیلی آقای هاشمی در مورد جامعه دارد که ایشان مي‌گویند جامعه ما سه بخش است. 20 درصد طرفداران اصلاح طلبان، 20 درصد طرفدار اصولگرایان و 60 درصد مردم عادی که ضد انقلاب نیستند ولی در داخل این دو دسته نیز قرار نمي‌گیرند ولی ایشان معتقدند رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و نمایندگان خبرگان را اینها انتخاب مي‌کنند که اکثریت جامعه‌اند و هر کدام از این دو دسته بتواند رای 60 درصد را جذب کند آن گروه حاکم مي‌شود.

وی در مورد آمار تورم در طول 8 سال گذشته نیز گفت: تورم در این مدت به قدری زیاد بود که تورم زندگی فقرا هزار درصد یعنی 10 برابر افزایش پیدا کرد به طور مثال یک بسته آذوقه در سال 83 که با مبلغ 10 هزار و 900 تومان تهیه کرده بودیم بعد از 8 سال نزدیک 10 برابر افزایش پیدا کرد.

رفیقدوست گفت: البته باید یارانه‌ها برداشته شود اما نه اینکه یارانه‌ها برداشته شود و فقط در تهران 18 واحد تولیدی تعطیل شود لذا دقت کنید جور دیگر سرمان کلاه نگذارند. من دولت یازدهم و رئیس جمهورش را خوب مي‌شناسم و با او رفیقم و فکر مي‌کنم اعتدال واقعا جایش در کشور ما خالی است.

وی با بیان اینکه از تندروی دو طرف، امام ناراحت بود و آقا نیز ناراحت است افزود: اعتدال را باید بوجود آورد، معتقد نیستم دولت یازدهم دولت معتدل است زیرا یواش یواش دارد به سمت چپ مي‌زند امیدوارم این دولت اعتدال را رعایت کند. رفیقدوست گفت: در مورد دستور رئیس جمهور به جهانگیری معاون اول درباره برخورد با ویژه خواری تصریح کرد: من همان موقع مصاحبه کردم و گفتم فرمایش ایشان برخورد با معلول است با علت نیست. تا وقتی اقتصاد دولتی باشد پیدا شدن یکی مثل بابک زنجانی‌ها طبیعی است لذا در سال حماسه اقتصادی مجلس، دولت و جامعه اسلامی فشار بیاوریم تا اقتصاد را از دولت بگیریم و بدست مردم بدهیم زیرا اقتصاد تا وقتی دست دولت است گرانی و رانت خواری و دزدی است.

رفیقدوست با اشاره به برخی از فعالیت‌هاي خود در دوره جنگ 8 سال گذشته گفت: همان موقع به دنبال پیگیری روش دستیابی به سلاح هسته‌اي رفتیم پیش امام گفتم نظر شما چیست ایشان گفتند دنبال اتم نروید و همان موقع جمع کردیم و آقا هم گفتند حرام است واقعا نیازی هم نداریم شاید ما در خیلی چیزها خودکفا نیستیم و کمک دولت مي‌کنیم تا آذوقه مردم تهیه شود اما در مورد دفاع به خودکفایی رسیدیم در پهپادها نمونه هایی را امتحان کردیم که آمریکایی‌ها ندارند مثلا پهپادی که در 30 ساعت پرواز 700 کیلومتر مسافت را با قابلیت حمل بمب را دارد.

وی با بیان اینکه من از معدود کسانی هستم که آقا را خوب مي‌شناسم با ذکرخاطره‌اي گفت: آقا یک سال از من بزرگ است قبل از انقلاب رفتم مشهد سراغ آقا را گرفتم پیدایش کردم ولی چون خسته و فراری بودم نون و پنیر و انگوری خوردم خوابیدم ساعت 2.5 بود که آسمان را نگاه کردم آقا نیز بیدار شد یواش یواش پابرهنه به سمت من آمد بغل من نشست و صدایم کرد خودم را زدم به خواب همان موقع اذان گفتند. آقا رفت نماز خواند و با ضجه عبادت کردند بعد گفتند: حاج محسن! که من آن موقع گفتم بیدار بودم و همه اینها را دیدم پس مي‌گویم سعادت پیروی از ایشان است خدا توفیق دهد معتقد و عامل به ولایت مطلقه فقیه باشیم.

رفیق دوست در ادامه به نقل خاطره‌اي از رابطه آقای هاشمی و رهبر
احمدی‌نژاد در دیداری که با لطف‌الله فروزنده داشته گفته اوضاع روحانیت و مراجع تقلید خوب بوده و شکمشان سیر است و «اصلا آن‌ها به چه دردی می‌خورند؟»
انقلاب پرداخت و گفت: سال 70 حدود 15 نفر بودیم که جلسه‌اي با احمدآقا داشتیم همانجا خاطره آقای هاشمی را گفتم ایشان گفت یکی از دلایلی که امام نسبت به ولایت آقا علاقه نشان داد همان صلابت و استقلال رای آقا بود.

در بین سخنان رفیقدوست فردی از جمع حاضر بلند شد و گفت مقام معظم رهبری از هیچ دولتی به اندازه دولت آقای احمدی‌نژاد حمایت نکرده شما این مسئله را چگونه تفسیر مي‌کنید که رفیقدوست در پاسخ گفت: من در طول 8 سال گذشته بیش از 50 یا 60 مصاحبه دادم و به دولت نهم و دهم حمله کردم برای آقا نامه نوشتم و مضرات هدفمندی، سفر استانی و مسکن مهر را با دلیل برای آقا توضیح دادم آقا در سخنرانی شان فرمودند آمار دولت را زیر سئوال نبرید به آقا گفتم آیا منظورتان من هستم گفتم نه خیر تو کار خودت را بکن.

رفیقدوست خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات 88 مهندس موسوی که کاندیدا شدند پدرشان مریض بود آقا به ملاقات رفتند مهندس موسوی به آقا گفت مي‌خواهم کاندیدا شوم و آقا گفتند اگر رای بیاورید مثل بقیه با شما رفتار مي‌کنم این چیزی که من عرض مي‌کنم آقا وظیفه خودشان را انجام دادند.

وی در ادامه در مورد وزیر مسکن دولت نهم نیز گفت: مهندس سعیدی کیا در دولت نهم وزیر مسکن و عضو هیات امنای بنیاد بود ابتدای سال چهارم به من گفت من مي‌گویم زیر آسمان کبود ضد ولایت فقیه تر از این آقا (احمدی‌نژاد) نداریم او به من گفت من سال سوم رفتم پیش آقا گفتم مي‌خواهم استعفا بدهم زیر این دولت، دولت ضد ولایت فقیه است آقا گفتند بمان تا دوره‌ات تمام شود.

رفیقدوست افزود: به سعیدی کیا گفتم آیا دلیلی هم داری گفت او مدام بحث مي‌کرد و مدام مي‌گفت آقا آقا! من به او گفتم بگو منظورت از آقا همان مقام معظم رهبری است که ایشان یک بار هم زیر بار نرفت. وی در ادامه به خاطره‌اي از آقای فروزنده اشاره کرد و اظهار داشت: آقای فروزنده گفت آخر سال سوم رفتم پیش احمدی‌نژاد گفتم چرا با روحانیت و مراجع بد هستی گفت آنها به چه دردی مي‌خورند آنها وضعشان روبه راه است و شکمشان سیر. من در دور دوم کارد را مي‌گذارم کمر کیک!

در این هنگام فردی از حضار بلند شد و گفت: پس شما دست بوسیدن احمدی نژاد را چطور تفسیر و تحلیل مي‌کنید که رفیقدوست در جواب گفت من هر کس خواست مدارک مي‌دهم. رفیقدوست همچنین به خاطره دیگری از خود و محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین اشاره کرد و گفت: من، آقای خاتمی و آقای محسنی اژه‌اي با هم وزیر شدیم روزی که آقای خاتمی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند رفتم پیشش و به او گفتم تو رفتی در تاریخ و حالا که رفتی در تاریخ خوب داخل تاریخ شو. خاتمی گفت چکار کنم که خوب بمانم؟ به او گفتم برو زیر قبای آقا و بیرون نیا آنجا خط قرمز است.

وی گفت: در تحصن مجلس به آقای خاتمی گفتم خطوطت را از اینها جدا کن اینها براندازند. وی در ادامه در مورد مذاکرات ژنو نیز گفت: با آمدن دولت یازدهم ناامیدی در مردم به امید تبدیل شد، اگر انشاءالله درها باز شود مملکت رونق مي‌گیرد من با عدم مذاکره با هر کسی مخالفم، آدم با دنیا قهر نمي‌کند. من زمان امام چند تا مطلب را گفتم یکی اینکه ما با آمریکا دعوا داریم ولی بالاخره باید بنشینیم و با هم حرف بزنیم لذا با عدم مذاکره مخالف بودم .

وی سپس به خاطره‌اي از دوران وزارت خود در دوران جنگ اشاره کرد و ادامه داد: وقتی وزیر دفاع شدم رفتم خدمت امام وزارتخانه نداشتیم لانه جاسوسی هم دست سپاه بود به احمد آقا گفتم اجازه دهند وزارت دفاع را در لانه جاسوسی تشکیل دهیم ولی ایشان گفتند برو به امام بگو، وقتی به امام گفتم امام گفت: چرا آنجا، آنجا مال آمریکا است، مگر قرار است هزار سال با آمریکا رابطه نداشته باشیم.

رفیقدوست در پایان ادامه داد: نتیجه این مذاکره هر چیزی باشد به نفع ایران است حتی اگر تحریم‌ها کم نشود آن چیزی که ما واقعا دادیم را نمي‌خواستیم. امام گفت بمب اتم نمي‌خواهیم آقا گفت حرام است در زمان جنگ عراق شیمیایی کرد امام حتی به ما اجازه نداد سلاح شیمیایی درست کنیم رفتیم درست کردیم جلویش را گرفتند لذا هر چه پیش برویم این مذاکرات به نفع ماست.

ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۰۸:۳۸
هاشمي درصد هاي شما را زياد گفته مردم 80 درصد هستند و اصلاح طلب ها 15 درصد و شما اصول گرا ها و راستي و سنتي و غيره 5 درصد كه با زور و ... هر از چند گاهي قدرت را به دست مي گيريد البته اصلاح طلب ها هم با دروغ و وعده هاي تو خالي مردم را گول مي زنند در واقع همتان يكي هستين (201331)
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۷
حرف ها خوب است ولی در زمانش.نباید بگذاریم همه چیز خراب شود و بعد که یکی می آید درستش کند همه بگویند ما قبلا گفتیم. (201406)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۰:۱۳
آقای رزمنده با عرض احترام باید همین الان عرض کنیم روحانی هم کلاهی است که چند ماهی میشود سر ملت گذاشته شده ولی کلاهی که با تدبیر بر سر ما گذاشتند. من طرفدار اصلاح طلبی هستم نه طرفدار روحانی (201594)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۲:۲۲
این درصدها را از کجا آوردی؟ (201411)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۳۵
درود بر ایرانی ، واقعاً حرف حق رو زدی (201430)
میثم تمار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۹:۱۷
آقای رفیقدوست مشکل خودشان را با بنیاد به اصطلاح مستضعفین حل کردن و پرونده خودشان را فراموش کردن و از آن خبر نگار نگون بخت که زمان زندان در اوین گزارش تهیه کرده بودن و تا حالا از بد بخت خبری هم نیست یادشان رفته یا مردم کم تاریخ مطالعه می کنن. (201575)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۴۴
من نمیدونم
این آقایان به اصطلاح رفیق دوست چی میخوان از جون مردم؟ (201462)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۲۱
حاج محسن....از خواب خرگوشی بلند شو.....امثال شما له شدن مردم رو دیدند و حرفی نزدند....حالا میگید ما که گفتیم و هشدار دادیم.....باد کدوم ورییه؟؟؟؟؟ (201497)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۱:۳۹
اصلاح طلبها با گول زدن وفریب مردم را گول زدنند؟؟؟مگر شما رئیس مرکز امار هستید که اینقدر دقیق امار میدید!!کاملا از نظر شما پیداست که یک افرطی شکم سیر هستی (201614)
کودک جنگلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۲:۴۱
اصلاح طلبی یک امر ایستا و وابسته به شخص و جریان خاص نیست; اصلاح طلبی یک جریان سیال و پویای فلسفی, سیاسی ,اجتماعی و فرهنگیست که در عمق جامعه و تاریخ ما ریشه دارد! اعتدال طلبی خود در ذیل اصلاح طلبی تعریف می شود و معنی می یابد و بدون اصلاح طلبی فاقد هویت مستقل است! تمامیت خواهان طراحی دام های گوناگون برای ایجاد شکاف و نقار را در دستور کار دارند, پس بیش از پیش هوشیار باشیم تا در این دامهای شکاف و اختلاف گرفتار نشویم...! (201628)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۰۸:۵۱
حرف خوبی است اینکه : نگذاریم کلاه سرمان بگذارند ولی باید بدانیم که ما را چنان عادت داده اند که دوره ها می آیند و می روند و ما همچنان بدنبال این هستیم که کلاه سرمان نگذرند در حالیکه کلاه سرمان می باشد !!!!!! (201335)
دقیق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۳۱
این حرفا خوبه اما...:!
مشکل اینجاست که خود ایشون یکی از کلاههای معروف هستن...
اگه یکم به سوابق ایشون ..نگاه کنیم مشخص میشه که...
(201429)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۳۵
دمت گرم (201431)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۹:۱۹
حاج محسن خوب بلدند کلاه سرشان نرود و در هر زمانی چه مقدار به کدوم جهت که مشکلی برایشان پیش نیاید. تو این مصاحبه تقریبا طرف همه را گرفتن و فقط احمدی نژاد که دیگه به نظر میرسه آینده ای تو سیاست ایران نداره تا دلش خواست کوبید. (201576)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۰۹:۰۱
چرا به مردمی که دو دوره به احمدی نژاد رائی به مراتب بیشتر از دولت فعلی دادند توهین میکنید؟؟؟اگه اونبار رو میگید اشتباه بوده چه چیزی تضمین میکنه که اینبار مردم اشتباه نکرده باشند؟ (201337)
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۲۵
هموطنعزیز ، موضوع این است که احمدی نژاد حرفای خود را لابلای حرفای ارزشی بخورد رای دهندگان و حامیان خود داد و باعث این همه بدبختی و فلاکت شد. گله امثال بنده از جریانات پشت صحنه مدافع احمدی نژاد است که پاسخگوی انتخاب و انتصاب خود نیستند!!!! (201455)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۱۲
اینها دمدمی مزاج هستند. همان روز هم اینها برای آن مرد کوچک رای جمع کردند. اصلا اگر دقت کرده باشی هر چی نظریه بوده ایشون داده و بقیه فقط اجر کردند. فقط یک حرف از هاشمی زد بقیش را ایشان به همه گفته. (201493)
رضا
Netherlands
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۵۶
مطمئنی مردم دو دوره به احمدی نژاد بیشتر رای دادند؟
سال 84 احمدی نژاد دور اول هفت میلیون رای آورد که در دور دوم به هفده میلیون رسید. ولی در 92 روحانی دور اول با 18 میلیون انتخاب شد.
رای 24 میلیونی احمدی نژاد در سال 88 هم که محل مناقشه هست و رقبای معترضش هنوز در زندان هستند..... (201521)
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۲:۱۰
در سالهای 84و 88 آراء ریس دولت نهم و دهم مخدوش بود...!بیشتر تحقیق کنید...! (201623)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۳:۵۳
واقعا براتون متاسفم
شما اگر به تحقیق اعتقاد داشتید منافع مردم رو به خاطر توهم زیر پا نمی گذاشتید. (201646)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۰۹:۰۶
بعضی قسمتها با واقعیت نمیخواند مثل اینکه رهبر انقلاب قبل از انقلاب ایشان را حاج محسن صدا زده اند وغیره (201338)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۹:۴۳
بلا به دور یعنی میگی حاج محسن دروغ میگه. :-) :-) ‌‌، (201583)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۰۹:۳۸
یه سوال از ایشان دارم ، چرا تو این هشت سال گذشته اعلام نمی کردند که مذاکره با آمریکا خوبه ؟ انگار ایشان نان را به نرخ روز می خورند ، وقتی می گفتند مذاکره بده ، ایشان هم حرفی نمی زده و وقتی می گویند ، خوبه ایشان می گه لازمه . به آدمهای نان به نرخ روز خور نمی شه اعتماد کرد چه حرف صحیح بزنند و چه حرف غلط (201344)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۰۹:۵۲
8 سال قبل مثل طاعون بود امیدوارم هیچوقت برای نسل های آینده تکرار نشه ما که جوونیمون 8 سال به باد رفت (201353)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۱:۴۰
بعد از هشت سال . . .فکر نمی کنی این یکی هم لنگه اون یکی باشه؟ (201615)
بی بی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۰:۱۲
یعنی شما اصلا خط فکری رفیق دوست را فهمیدید ؟!! بما هم بگید (201356)
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۲۵
خطش معلومه دیگه...!!!
نون به نرخ روز خور...!؟ (201427)
میرمیتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۰۳
واسه پوله ، واسه پوله
ایشان خط فکری خاصی نیاز نیست داشته باشند.
این آدم به خیلی از مقامات رسیده.
باید طرز حرف زدنش را بشنوید تا بفهمید من چی می گم (201445)
جوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۰:۴۳
پس چرا وقتی بی منطق ها به هاشمی حمله کردند که برای چه می گی امام با مذاکره مخالف نبود سکوت کردی (201362)
رضا
Netherlands
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۵۹
جوان سخت نگیر دیگه..... حاج محسن اینقدرا هم که شجاعت نداره (201523)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۰:۵۴
لطفا کلاه 8 ساله را بردارید وبه ندای ملت توجه کافی داشته باشید (201367)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۰
ای بابا لبو فروش جان مگه جناب سریع القلم نگفتند که لبوفروش ها حق اظهار نظر در باب سیاست را ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (201391)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۲:۴۷
دوست عزیز خوبه نام این شغل شریفو بیشتر تکرار کنیم تا معلوم بشه لبو فروشی شغل شرافتمندیه (201417)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۰۰
خیر چنین چیزی نگفتند. شما بجای این که تحت تاثیر مهمل بافی های رسانه های خاص باشید، متن سخنان ایشون رو بطور کامل مطالعه کنید تا درصورت بهره مندی از حداقلی از بهره هوشی، به سادگی متوجه منظور ایشون بشید. (201443)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۰:۳۳
رونامه وطن امروز گفت لبوفروش سریع القلم گفت راننده تاکسی!
صرفاً جهت اطلاع (201599)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۰:۵۷
خوشم میاد که همه عاقل هستند و همه هم نصیحت کردن دیگران رو بعدش اینم وضع ما!!!! یکیش هم همین آقای رفیق دوست.
یک خاطره ای هم من از شما بگویم
ایشون ماشین بلیزر رو برد که تماماً ضدگلوله نموده و برای انتقال امام استفاده شود پول ضدگلوله کردن همه ماشین رو گرفت و بعد از کلی تاخیر فقط شیشه جلو رو ضدگلوله کرده و آورد.
بقیه پول رو انداختی صندوق صدقات لابد!!!!!!!!!!!!!!!!! (201368)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۰۱
روی مباحث مذاکره با آمریکا و کارا بودن اقتصاد غیر دولتی با ایشان هم عقیده ام (201370)
م
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۰۳
حرف هایش پارادوکس دارد. احساس می کنم در پروژه ی همه چیز تقصیر احمدی نژاد بود شرکت می کند. نمونه ی تاریخی هم زیاد داریم که همه پشت یک نفر قئم می شوند بعد اگر اوضاع خراب شد من نبودم و ما نبودیم و اصلا مخالف بودیم و ... شروع می شود. (201371)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۰۳
پس اگه دست شما بود بمب اتم هم درست میکردید. مواد شیمیایی هم میریختید سر مردم عراق و حالا هم غیر مستقیم گفتید که امام موافق رابطه با آمریکا بودن.آقای رفیقدوست را بشناسید. (201372)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۰۴
حالا میگید اینا رو ؟ نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه ارزشی و فایده ای دارد ؟ باید محاکمه بشه فقط تا مردم اعتبار از دست رفته نظام رو نزد خودشون برگردونند و الا مگه ممکنه فکر ها رو بشه تغییری داد الان مردم میگن همشون دستشون در یک کاسه هست شاه با اون همه فساد برای ارام کردن مردم هویدای خودش رو فدا کرد تا خود جان سالم به در ببرد اما اینا .... (201373)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۴۰
یعنی مردم دروغ میگن؟ (201459)
حمید همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۲۵
اون کلاهی که داداشت سر این ملت گذاشت،و خدادای بدبخت زیر تیغ رفت،کار احمدی نژاد بود؟ در ضمن ملت ایران ایشون رو انتخاب کرد،اون هم به واسطه گندکاری امثال شما ها بود.اب که سر بالا بره قورباقه ابوعطا می خونه. (201379)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۲۶
بهارجان خبر فروش فرودگاه قشم را بر داشتید.چرا؟ اینکه از 3هزار میلیارد بدتر بود. (201381)
ایران آباد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۲۷
ای ، داد بیداد از دست تو (201382)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۳۳
ظاهرا ایشون نخواستند بگن که خود خاتمی در راس براندازان بوده... (201386)
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۴
بااداء احترام به همه عزیزانیکه برای انقلاب و جنگ زحمت کشیده اند از جمله برادر بزرگوارم جناب آقای رفیقدوست , ظاهرا" هنوز ایشان درخواب بسر میبرند و خدای ناکرده فراموشکارهم شده اند. لذا تکلیف طبق دستور الهی روشن ومبرهن است .
"واذا خاطبهم الجاهلون , قالوا سلاما," (201395)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۱:۵۷
نون به نرخ روز خور/ دست شماها واسه مردم رو شده (201397)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۲:۰۶
کلاه را خود نظام سر خودش گذاشت. یک 5 ابتدائی تشخیص می داد ایشان رجل نیست!!!!!!! (201405)
ایرانی
Germany
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۲:۵۳
تا وقتی احمدی نژاد به همه راستی ها باج میداد که صدای هیچ کدومتون در نیومد و او را تایید شده امام زمان میدانستید و وقتی همه جناح حاکم وقت با افکار بسته و غیر علمی جامعه را به پرتگاه رساندید همه کاسه و کوزه ها را سر احمدی نژاد میشکونید. نه احمدی نزاد هم مثل هر کس دیگری اشتباه داشت و شما با حمایتهای بیدریغانه خودتون به او قدرت بی حد و حصر دادید و او را به سمت خودرایی و دیکتاتوری بردید هر چند که از ابتدا او لیاقت بخشداری را هم نداشت چه رسد به اینکه رییس جمهور شود!!!!!!!!!! (201420)
ایثارگر
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۰۹
من جانباز اخرش نفهمیدم کی مقصر است . همه با امدن ان اقا (که رفت) نذر و دعا و مجلس گرفتند ولی حالا همه میگویند کلاه سرمان رفت (201423)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۲۰
این مدی بیچاره هم سوژه ای واسه این های شده نمی تونند هر جا کارشون گیر می کنه همه تقصیر هارا ردن احمدی می اندازند (201424)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۲۲
اگر احمدی نژاد یا هر رئیس جمهور دیگری تخطی از اصول نظام نموده اند و منافع ملی و مردم را رعایت ننموده اند چرا نباید قانون در مورد ایشان اجرا شود و در زمانش استیضاء اعمال شود تا چنین ضمانت اجرایی درس عبرتی باشد برای دیگران؟ آیا به مصلحت مردم و نظام است که حتی یک ماه صبر نماییم تادوران ریاست جمهوری چنین شخصی به اتمام برسد که استیضاء محلی نداشته باشد؟ پی قانون برای چی وضع شده اگر اینگونه است بهتر نبود در متن قانون نیز می نوشتند هر کس تخطی نمود باید تا پایان دوره ریاست جمهوریش صبر کرد. (201425)
mansour.azizi30@chmail.ir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۴۳
میخواستم جوابی به اقای ر.......درمورد دولت نهم ودهم بدهم دیدم بهترین جواب سکوت است. (201432)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۴۶
1-حرفهای احمدی نژاد دروغ بود وحرفهای ما راست
2-کارهای احمدی نژاد پوپولیستی بود برای ما مردم سالاری
3-آمار احمدی نژاد همه جعلی بود وبرای ما واقعی
4-مصوبات دولت نهم و دهم در سفرهای استانی همه غیرکارشناسی وکیلیویی بود وبرای ما کارشناسی شده ودقیق
5- لوایح،آیین نامه ها وبخشنامه های دولت قبلی مبهم و غلط بود برای ما شفاف و جامع
6-اقدامات احمدی نژاد وویارانش رانت خواری و حیف ومیل اموال بود وبرای ما مبارزه با فساد و حفظ بیت المال واصلا هم رانت نداریم
7-مدیران احمدی نژاد همه بدون بلیط سوار اتوبوس شده بودن (201434)
محمدب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۲۸
بذار بقیشو هم من بگم 1- روحانی امام زمانه ولی نمیدونم چرا سید نیست. 2- دولت روحانی دولت ناب محمدیه ولی نمیدونم چرا؟ بعضی عمروعاصیها داخلشند حتما عمروعاص هم قابل مذاکره بوده وآدم خوبی شده. 3- دولت روحانی همش راست میگه ولی نمیدونم چرا؟ راستگوییهاشون برعکس از آب درمیاد و.... (201501)
محمدب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۳۲
رفیق دوست برو خودت کلاهی که سرمردم گذاشتی را بردارد بعد بیا مثل آدمای خوب حرفهای گنده تر از خودت بزن.احمدی نژاد به شماها باج نداد .الانه که دم در آوردید. (201504)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۴۷
سلام دوستان احمدی نژاد یک ازاده بود نه یک اسلام شناس من به خاطر خدمتش به محرومین وشجاعتش درمقابل استکبار افتخا ر میکنم وازاینکه هر کس مثل رفیق دوست ریگ تو کفش داره ضد ایشونه تعجب نمیکنم تاشیمون پرس وشاه عربستان ضد اجمدی نژادن من طرفدارشم واگه دوباره بیاد رای بهش میدم تا چشم ضدانقلاب کور شه (201436)
رضا
Netherlands
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۷:۱۱
. . . اتفاقا اسراییل بیش از هرکسی طرفدار به قدرت رسیدن فردی مثل احمدی نژاد هست اگر خودمون رو به سادگی نزنیم حرف یکی از بزرگان اسراییل بهترین ملاک هست که گفته بود: "احمدی نژاد بهترین هدیه خدا بود به اسراییل"
چون با مواضع غیر عقلانی او ایران به انزوا رفت تحریم های کمرشکن دریافت کرد برعکس رژیم صهیونیستی چهره مظلومی به خود گرفت و جنایاتش از اذهان و افکار عمومی دنیا بطور نسبی پاک شد. (201533)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۱:۰۷
فعلن آبو بریز اونجایی که میسوزه (201613)
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۲:۰۱
این ره که تو می روی به ترکستان است...!؟ (201622)
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۳:۵۵
اگر آزاده بود, چرا در بند مشایی بود...؟! شجاعت با خرد پیوند دارد, نه با نابخردی...!؟ (201647)
محمد ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۳:۵۸
من برای رای آوردن ایشان، از جون مایه گذاشتم و بابت آن هم ناراحت نیستم.
با این حال برای انتخابات های آینده، گزینه های مناسب تری پیدا میشه. (201648)
عامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۵۲
من کم سواد از ابتدا فهمیدم این آقا چند مرده حلاجه و در دو دوره بهش رای ندادم واو نانی بود که اصولگراها توی دامن ملت گذاشتند و چه خسارتهای جبران ناپذیری به نظام و مملکت و مردم زدید چطور میشه دیگه به شما اعتماد کرد و سرنوشت مردم ومملکت را به افرادی که شما مطرح می کنید سپرد البته فکر می کنم چیزی دیگه باقی نمونده بهتره کمی در بین مردم درد دلشونو گوش کنید و بفهمید چه بلایی سرشون آوردید (201438)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۳:۵۳
حاج حسين جان شريعتمداري اعتراضي به اين خاطره رابطه با آمريكا نداره؟؟ (201439)
علی
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۰۷
واقعا جالبه این اقایون تا حالا کجا بودن .که نذارن کلاه سر مردم بره.8سال سکوت وحمایت از دسبخت خودشون بیش خدا جه جوابی دارن.یکی میگه اگه اعتراض میکردیم اصلاح طلب ها استفاده میکر دن و.... واقعا مردم کجای کار قرار دارن. (201448)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۰۷
شما ها چند سال سر مردم کلاه گذاشتید؟ (201449)
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۴:۱۲
"رییس جمهور مملکت را به دروغ گویی و خرافاتی بودن متهم می کنند" 29/4/88 (201452)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۵:۱۹
احمدی نژادی در مدت ریاست جمهوری خود کارهای بزرگی که هیچ ریس جمهوری فکر انجام آنها ذا نمی کرد را با حمایت اصولگرایان و کانون قدرت در ایران انجام داد بودجه بندی بنزین حذف یارانه و خیلی از کارها در عرصه خارجی را با موافقت و همراهی سران قدرت انجام داد و انها با این کارها مشکلی نداشتند اما از زمانی که احمدی نژاد با مرکز قدرت اختلاف نظر پیدا کرد همه از او بیزاری جسته و شکست طرحهای داخلی و خارجی را که اجرا کرده بود را به او نسبت دادند و سیاه نمایی او را کلید زدند (201475)
هرکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۱۹
واقعیت امر کسی تو دل از رابطه با امریکا بدش نمیاد ولی .... (201495)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۲۴
سلام،آیا منظورشان ازگرفتن قدرت اقتصادی ازدولت ،سپردن کل اقتصادکشور به ایشان ودیگر وابستگان نظام است ؟! (201499)
60 درصد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۴۹
٦٠ درصد طرفداران اصلاحاتند بدون ترديد (201513)
محمد ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۳:۵۹
شما راست میگید (201649)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۳:۵۹
البته شما صد در صد هستید... (201650)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۶:۵۴
آقای محسن خان برو مرتضی رفیقدوست را جمع کن درود بر احمدی نژاد که دست امثال شما ها را رو کرد (201518)
برادر شهيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۷:۰۵
ايشان از قول بزرگي مي گويند : ٢٠ ٪مردم اصولگرايند ،٢٠ ٪ ديگراصلاح طلب و الباقي٦٠ ٪ ديگر مردم هم بي طرف و مؤثر تعيين كننده اند!!! مي خواهيم بدانيم آقايان اين آمار بسيار دقيق راچطوري از گرايشا ت سياسي ملت استنتاج كرده و بدست آورده اند!!؟؟؟ آخر اصلاح طلبان كه براي كسي كارت عضويت يا كارت دعوت صادر نكرده اند كه بشود دسته بنديشان كرد مگر اينكه در جايي پرونده سازيهايي شده باشد كه ملت بي خبر باشند!!!! همان پروژه خيالي هر شهروند يك فايل(پرونده اطلاعاتي) !؟؟ (201529)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۷:۳۱
مردي براي تمامي فصول ! سفارت خانه! وزارت خانه !بمب اتم ! رانندگي! بنياد جانبازان! خريد ادوات جنگي! مشاوره سياسي !! موعظه كننده سياستمداران ! ميدان ميوه و تره باروووووووو ...... (201538)
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۷:۳۵
آنها به چه دردی مي‌خورند آنها وضعشان روبه راه است و شکمشان سیر. من در دور دوم کارد را مي‌گذارم کمر کیک (201540)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۷:۳۹
جناب حاج محسن! اگرچه دوستان بخوبي؛ بايدها رو گفتن اما باز هم دل من خنک نشد، همين شماها مدعيان اصولگرايي، اون موجود رو حلوا حلوا کرديد و همه جانبه حمايت و 8 سال آزگار به ملت بستيد! اون مهاجمين صم بکم که همه جانبه به هاشمي حمله ميکردن و در مورد خاطره گويي ايشون، جوک و اس ام اس مسخره ميساختن، الان کدون گوري ان تا ببينن که دوست و رفيقشون توي يه صفحه چندتا خاطره تعريف کرده!! هرچند همون اول گفتم اينا صم بکم هستن و از ديدن و شنيدن عاجز! جناب حاج محسن، شما خودت کلي مشکل
و ايهام و ابهام داري، اول به ... (201543)
lمنم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۸:۰۲
ایکاش بقیه رییس جمهورها که تا به حال آمده اند جراِت احمدی نژاد را در هدفمندی (سهمیه بندی بنزین و...)داشتند که نداشتند.احمدی نژاد حداقل این جسارت داشت. (201555)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۸:۳۷
از خدا بترسید از سخنان شما بر شما حکم میشود براى خودشیرینی هر مزخرفی را نگویید (201565)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۸:۴۳
ببخشید آقای رفیق دوست ، این کلاه رو کی سر مردم و شما گذاشت . این مهمه ؟ (201566)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۱۹:۱۵
ای بابا نوش دارو پس از مرگ سهراب.بعد از اینکه مردم حسابی بدبخت شدن میگید (201574)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۰:۲۴
آمار اشتباه است. من و خانواده ام كه از مردم عادي بوديم حالا اصلاح طلبيم. براي همين شايد خيلي ها مثل ما تصميم گرفته اند اصلاح طلب بشوند. (201597)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ۲۳:۰۹
آقای رفیق دوست ازخدا وقیامت بترس که نزدیک است (201635)