به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۴۰۷۵۱
بدون پاسپورت تا ژانویه

شروط پیچیده رئال مادرید برای جذب بازیکن جدید

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که دردسر جدیدی برای جذب بازیکن بر سر راه رئال مادرید قرار گرفته است.
شروط پیچیده رئال مادرید برای جذب بازیکن جدید
رئال مادرید در حال حاضر خودش را در برابر مشکلی می‌بیند که به نظر نمی‌رسد راه حلی داشته باشد. 
قوانین و مقررات لالیگا به این باشگاه اجازه می‌دهد که از سه بازیکن با تابعیت کشورهای غیر اتحادیه اروپا در زمین بازی و در ترکیب استفاده کند. در حال حاضر این سه جایگاه به ادر میلیتائو، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس اختصاص دارد. 
مشکل اینجاست که بعید به نظر می‌رسد هیچ یک از این سه نفر تا پیش از ژانویه 2023 تابعیت دوم خود از کشور اسپانیا را دریافت کند. این در حالی است که باید کوبو و رینیر را نیز به این سه بازیکن بدون تابعیت اسپانیایی اضافه کرد. 
این شرایط باعث شده که کار جذب بازیکنی تضمینی و قدرتمند که بتواند گزینه تعویض مناسبی برای کریم بنزما در طول فصل باشد پیچیده شود. گزینه‌های این باشگاه در حال حاضر محدود است و آنها به دنبال بازیکنانی هستند که پاسپورت کشورهای اروپایی را داشته باشند و به عنوان سهمیه بازیکن خارجی در ترکیب این تیم به حساب نیایند تا بدون هیچ مشکلی در طول فصل برای رئال مادرید به میدان بروند. 
گزینه گابریل ژسوس با شرایط رئال مادرید انطباق زیادی ندارد، چرا که مدیران این باشگاه فلسفه مشخصی را برای خودشان تعیین کرده و به دنبال بازیکنی هستند که نه تنها به بنزما کمک کرده، بلکه شرایط جانشینی او را هم داشته باشد. 
اگر شیوع جهانی ویروس کرونا شرایط را تغییر نداده بود، وینیسیوس تا به حال باید پاسپورت اسپانیایی‌اش را دریافت می‌کرد. این مهاجم در جولای 2018 به اسپانیا آمد و با توجه به شرایطی که داشت در فاصله چهار سال موقعیت دریافت این پاسپورت را داشت. 
باید به خاطر داشته باشید که شهروندان بعضی از کشورهای خاص پس از دو سال اقامت در کشور اسپانیا این فرصت را دارند که درخواست دریافت تابعیت این کشور به عنوان تابعیت دوم را داشته باشند و پس از چند ماه هم با درخواست آنها موافقت می‌شود. 
برزیل یکی از کشورهای حاضر در فهرست دریافت تابعیت اسپانیایی بود اما شیوع جهانی ویروس کرونا باعث شد که کل این روند به تعویق بیفتد. آنها از چندی قبل به انجام کارهای اداری سرعت بخشیده‌اند اما امکان بررسی فوری و صدور مجوز دریافت تابعیت اسپانیایی همچنان وجود ندارد. 
با توجه به شرایطی که رئال مادرید فعلا در آن قرار دارد، گابریل ژسوس یا هر بازیکن دیگری که پاسپورت کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نداشته باشد فعلا از فهرست رئال کنار رفته یا به صورت کلی حذف می‌شود. 
رئال مادرید به هیچ وجه خواستار پیچیده‌تر شدن شرایط نیست و قصد دارد از فرصتی که در اختیار دارد برای اتخاذ تصمیم درست و جذب بازیکنی که هم آنچلوتی با حضورش موافق باشد و هم مشکلی برای این تیم ایجاد نکند استفاده کند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها