به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۳۴۵۲۵۹

از لباس فصل جدید میلان رونمایی شد

گروه ورزشی: باشگاه میلان امروز رسما از لباس فصل جدید خود رونمایی کرده است.
از لباس فصل جدید میلان رونمایی شد
روسونری فصل گذشته و بعد از 11 سال موفق به فتح رقابت های سری آ شد و حالا هواداران این تیم مشتاق آغاز فصل جدید هستند. در اوایل فصل تابستان، این تیم نیز از لباس جدید خود رونمایی کرد. این بار از راه راه قرمز و مشکی در مساحت کمتری در روی لباس استفاده شده و همه یقه و آستین نیز به رنگ مشکی طراحی شده است. 
همچنین نقشی از پرچم ایتالیا روی سر آستین لباس جدید روسونری دیده می شود. جالب اینجاست در ویدئویی که سایت و صفحات اجتماعی باشگاه میلان به اشتراک گذاشته تصویر زلاتان ابراهیموویچ نیز دیده می شود و به عقیده بسیاری، این موضوع نشان می دهد این ستاره سوئدی قرارداد خود را با روسونری تمدید خواهد کرد.
در بیانیه رسمی میلان آمده است: "شرکت ورزشی جهانی پوما و باشگاه  میلان امروز لباس اول این تیم برای فصل 2022/23 را با الهام از میراث میلانی و نسل جدید روسونری عرضه کردند. میلان که در سال 1899 تأسیس شدخ و از آن زمان تاکنون فوتبال را به سمت جلو سوق داده است.  پایه مشکی، نوارهای سیاه و قرمز نمادین را به شکلی درخشان از هویت میلان پیداست و این پیراهن دارای سه رنگ پرچم ایتالیا بر روی سرآستین و لوگوی میلان در قسمت بالایی و پشت لباس است."
برچسب ها: آث میلان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها