به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۴۶۳۲۱

اشکرینیار در تمرینات اینتر؛ PSG منتفی شد؟

گروه ورزشی: میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، برای تمرینات پیش فصل به این تیم ملحق شد تا شبهاتی درباره احتمال انتقالش به پی اس جی مطرح شود.
اشکرینیار در تمرینات اینتر؛ PSG منتفی شد؟
پاری سن ژرمن علاقه بسیاری به جذب اشکرینیار دارد و مذاکرات برای خرید این بازیکن از مدتی قبل آغاز شده است. 
روز گذشته بعضی از منابع ایتالیایی مدعی شده بودند که باشگاه فرانسوی خواهان کاهش قیمت مدنظر این باشگاه ایتالیایی برای فروش این مدافع است اما مدیران میلان در جلساتی که داشتند اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه حاضر نیستند با مبلغی کمتر از 70 میلیون یورو به این انتقال رضایت دهند. 
این بازیکن اهل اسلوواکی صبح امروز به مجموعه تمرینی اینتر رفته و در تمرینات پیش فصل این تیم حاضر شده تا تیمش را همراهی کند. او در حال حاضر دچار مصدومیتی است که در پایان فصل گذشته گریبانگیرش شد و امروز نیز تمرینات سبکی انجام داد تا روند درمانی خودش را طی کرده باشد. 

با این حال به نظر می‌رسد که دوران حضور او در تمرینات پیش نراتزوری چندان طولانی نباشد، چرا که مدیران این باشگاه این هفته جلسه‌ای با مدیران پی اس جی دارند و بسیاری از منابع نزدیک به این دو باشگاه معتقد هستند که توافق نهایی به احتمال زیاد در همین جلسه انجام خواهد شد. 
پیش از روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و همچنان سایت خبری کالچومرکاتو مدعی شده بودند که این دو باشگاه در مراحل پایانی مذاکرات هستند و شاید حتی اینتر برای فروش این بازیکن و بهبود شرایط مالی خودش حاضر به تخفیف ناچیزی به باشگاه فرانسوی هم بشود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها