به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۳۴۸۰۰

اولین آمار فروش فيلم «طبقه حساس»

گروه فرهنگ وهنر: حبیب اسماعیلی از استقبال عالی تماشاگران در اولین روز اکران فیلم «طبقه حساس» خبر داد.
اولین آمار فروش فيلم «طبقه حساس»
مدیر دفتر پخش «فیلمسازان مولود» که پخش فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی را بر عهده دارد، درباره آمار فروش این فیلم بیان کرد: «طبقه حساس» اکران خود را از روز گذشته، 15 اسفندماه، در هفت سینمای تهران آغاز کرد و با وجود اینکه در برخی از سینماها مانند «ملت»، نمایش فیلم از ساعت 6 عصر آغاز شد‌، استقبال بی‌نظیری را شاهد بودیم. او با اشاره به اینکه از جمعه، 16 اسفند‌ماه، تعدا سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم به حدود 20 سینما می‌رسد،‌ گفت: در اولین روز اکران «طبقه حساس»، سینما آزادی حدود 15 میلیون تومان فروش داشت و نمایش فیلم هم تا ساعت 3 بامداد در سالن اصلی ادامه پیدا کرد.

اسماعیلی ادامه داد: به این ترتیب در روز اول نمایش این فیلم، میزان فروش به حدود30 میلیون تومان رسید. این در حالی است که تبلیغات تلویزیونی و شهری را هنوز در اختیار نداریم. او همچنین گفت: نمایش «طبقه حساس» در شهرستان‌ها احتمالا از شنبه، 17 اسفند آغاز می‌شود و تا شب عید د ر تهران و شهرستان‌ها 80 سینما را این فیلم را نمایش می‌دهند.

فیلمنامه فیلم سینمایی «طبقه حساس» بر اساس طرحی از سیروس همتی توسط پیمان قاسم‌خانی نوشته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود، متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان (قبر دیگر) دفن شده است. در این فیلم رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسمخانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، شبیر پرستار و با حضور افتخاری آزاده صمدی ایفای نقش کرده‌اند. تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار «طبقه حساس» جواد نوروزبیگی (با مشارکت شرکت پوپامهر) بوده و این فیلم در نمایش خود در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال خوبی مواجه شد.
مرجع : ايسنا