به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۳۴۸۱۵

اوج اجلاسیه‌ خبرگان دیدار با رهبرانقلاب بود

گروه سياسي: مدیر حوزه‌های علمیه کشور، گفت: مجموعه بیانات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را می‌توان منشور انقلاب دانست که آینده انقلاب برای دوستداران به تصویر کشیده شد و دغدغه‌ها و راه حل‌هایی که در این مسیر وجود دارد بیان شد.
اوج اجلاسیه‌ خبرگان دیدار با رهبرانقلاب بود
به گزارش مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد با اشاره به بر گزاری اجلاسیه خبرگان رهبری در هفته گذشته عنوان داشت: نمایندگان خبرگان رهبری در این اجلاسیه به بیان دغدغه‌های خود در خصوص موضوعاتی همانند معیشت مردم، موضوعات فرهنگی، دشمن ستیزی و مسائل مربوط به حقوق ملت ایران پرداختند و مسئولان نیز به پرسش‌های اعضای خبرگان پاسخ گفتند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اوج اجلاسیه خبرگان دیدار با مقام معظم رهبری بود، افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب در این دیدار به آن اشاره کردند را نمی‌توان در یکی سخنرانی بیان کرد و مجموعه بیانات ایشان در این دیدار را می‌توان منشور انقلاب دانست که آینده انقلاب برای دوستداران به تصویر کشیده شد و دغدغه‌ها و راه حل‌هایی که در این مسیر وجود دارد بیان شد.

وی با بیان اینکه این بیانات باید به عنوان گفتمان رایج در کشور مبدول شود، افزود: دانشگاه و حوزه باید با برگزاری نشست‌هایی این گفته‌های رهبر معظم انقلاب را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند چرا که بیانات ایشان در جمع خبرگان رهبری بیان مسائل کلیدی کشور بوده است. مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند که دشمن در زمینه اخلاقی شکست مفتضحانه‌ای خورده است، افزود: دشمن امروز دچار انحطاط اخلاقی است و ما نیز باید نقاط ضعف و قوت خود را به درستی بشناسیم و به سرمایه‌های و نسل جدید اعتماد کنیم و به آنان میدان دهیم.