به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۴۸۱۹

مارتينو: وضعيت مسي جاي نگراني ندارد

گروه ورزشی: سرمربي بارسلونا معتقد است به هم خوردن حال مسي در جريان مسابقه جاي نگراني ندارد.
مارتينو: وضعيت مسي جاي نگراني ندارد
جراردو تاتا مارتينو به هم خوردن حال مسي در جريان مسابقه که در ديدار دوستانه آرژانتين مقابل روماني نيز تکرار شد، را بي‌اهميت دانست. وي اظهار داشت: به هم خوردن حال مسي مسئله طبيعي نيست اما روي عملکردش تأثيري نگذاشته است. اين مسئله مدام براي او پيش مي‌آيد. مسي حتي به متخصص هم مراجعه کرده است. آنها مشکلش را حل نکردند اما جاي نگراني نيست.

وي در خصوص خداحافظي پويول ادامه داد: من فکر مي‌کنم او فوتباليستي تکرار نشدني است. شايد بهترين کسي نباشم که بخواهم در اين باره اظهار نظر کنم زيرا تنها هفت يا هشت ماه است که با پويول کار مي‌ کنم اما همين کافي است تا اين حرف را بزنم. او از آن نوع بازيکناني است که يک باشگاه مدت‌ها فقط يکي از آنها را خواهد داشت. زندگي در بارسلونا ادامه دارد و باشگاه به دنبال جانشين وي خواهد بود اما پويول هميشه در ياد همه مي‌ماند زيرا اثري هميشگي به جا گذاشته است.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: پويول آرزوي مربيگري ندارد زيرا به من گفته است. من هم مثل شما فکر مي‌کردم اما او اين را رد کرد. هرگز درباره فصل بعد صحبتي نکرده‌ام. تنها پيشرفت جديد اين است که پويول تأييد کرده که باشگاه را ترک مي‌ کند. باشگاه به يک مدافع مياني نياز دارد. يک بار ديگر مي‌گويم که ويدال بازيکن فوق‌العاده‌اي است اما درباره او يا هر بازيکن ديگري با باشگاه صحبت نکرده‌ام.

مارتينو اضافه کرد: ديدار امشب مقابل وايادوليد نگرانم مي‌کند زيرا اين تيم در قعر جدول مي‌جنگد و تنها در دو بازي خانگي شکست خورده‌اند. درست است که اين شرايط کم اهميت هستند؛ هفته پرمشغله‌اي داشتيم و بازيکنان پنج‌شنبه و جمعه رسيدند. تنها درباره مسابقه حرف زديم. بايد روي اجراي يک مسابقه خوب و پيروزي تمرکز کنيم.