به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۵۱۱۳۶

هدف اصلی‌مان ماندگاری در لیگ است

هدف اصلی‌مان ماندگاری در لیگ است
گروه ورزشی: سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: هدف اصلی ما در این فصل، ماندگاری در لیگ و نیم‌نگاهی به پلی‌آف است.به گزارش ایسنا، سعید عقیلی  درباره روند تمرینات پیش فصل گیتی‌پسند، اظهار کرد: از سوم مرداد تمرینات بدنسازی را آغاز کرده و به‌صورت مداوم دو روز در هفته بدنسازی می‌کنیم و تمرینات توپی داریم تا تیم به شرایطی برسد که بتوانیم چند بازی تدارکاتی انجام دهیم.
 
وی افزود: بازیکنان تیم تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستند. تیمی نسبتاً معمولی داریم که هر یک از بازیکنان می‌خواهند خود را نشان داده و خوب ظاهر شوند.سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند، تأکید کرد: هدف اصلی ما در این فصل، ماندگاری در لیگ و نیم‌نگاهی به پلی‌آف است.

عقیلی یادآور شد: بازیکن زیاد و مهره‌های ستاره زیاد گرفتن بعضی مواقع دردسرساز است و همیشه نتیجه دهنده نیست.وی با اشاره به انحلال تیم والیبال سپاهان، تصریح کرد: از انصراف سپاهان ناراحت شدیم و دلمان می‌خواست اصفهان با دو نماینده به لیگ بیاید و نتیجه بهتری برای استان کسب شود. امیدوارم سپاهان بتواند نتیجه دلخواهش را در لیگ یک گرفته و دوباره به سوپر لیگ صعود کند.سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم نماینده خوب و شایسته‌ای برای اصفهان باشیم، همیشه جاه‌طلب بودم و به جایگاه‌های بالا می‌اندیشیدم.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها