به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۳۶۳۳۴

افزايش سهم پارس جنوبی در تولید گاز کشور

گروه اقتصادي: مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: سهم این مجتمع گاز در تولید گاز کشور به 70 درصد افزایش می‌یابد.
افزايش سهم پارس جنوبی در تولید گاز کشور
مسعود حسنی صبح دوشنبه با حضور در اتاق كنترل هر پنج پالايشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، از تلاش‌های صورت گرفته توسط کارکنان تقدیر و اظهار داشت: امیدوریم در سال جدید بتوانیم با سرعت بیشتری به سمت اهداف موردنظر حرکت کنیم. وی اضافه کرد: به منظور توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی تلاش‌هی بسیار زیادی صورت گرفته است و شاهد بخش عظیمی از گاز کشور در این منطقه هستیم و با توسعه این صنایع شاهد افزایش میزان تولید گاز در این منطقه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به افزایش قابل ملاحظه‌‌ تولید گاز و سایر فراورده‌های آن در این مجتمع عظیم در سال 92 به نسبت سال قبل، ادامه داد: این موفقیت‌ها حاصل الطاف الهی و تلاش‌های همه کارکنان بوده است.

44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود

وی افزود: همچنین در سالی که گذشت موفقیت‌های بسیار زیاد دیگری داشتیم که می‌توانیم به حرکت در مسیر بالندگی، تعالی سازمان، خودکفایی و کاهش آلاینده‌ها و راه‌اندازی پالایشگاه‌های جدید و تولید پایدار اشاره کنیم. حسنی با اشاره به نقش بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین سبد انرژی کشور، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از 44 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود که با راه‌اندازی فازهای در دست اجرا، سهم این مجتمع در تولید گاز کشور به 70 درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تصریح کرد: همه باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم تا شاهد دست‌یابی به بهترین موفقیت‌ها باشیم.
مرجع : مهر