به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۶۳۹۱

پیشنهادهاي نوروزی سعید سهیلی به مردم

گروه فرهنگ و هنر: سعید سهیلی معتقد است یکی از بهترین کارها در ایام نوروز خوردن آجیل و شیرینی و دید و بازدید با بزرگان فامیل و آشنایان است.
پیشنهادهاي نوروزی سعید سهیلی به مردم
سعید سهیلی کارگردان سینما خطاب به مردم ایران گفت: امیدوارم همه هموطنان ایرانی در هر جای دنیا که هستند سال خوبی را آغاز کرده باشند. تعطیلات نوروز به معنای تازه شدن است و باید بتوانیم از این فرصت نو شدن به خوبی استفاده کنیم. وی پیشنهاد خود برای بهتر گذراندن تعطیلات نوروز را اینگونه بیان کرد: با توجه به اینکه ما درگیر زندگی شهری شده‌ایم و این مساله دیگر فرصت چندانی برای دیدن اقوام و دوستان باقی نمی‌گذارد، یکی از بهترین کارها در این ایام سرزدن به اقوام و آشنایان است.

کارگردان «گشت ارشاد» ادامه داد: از فرصت‌های اینچنینی باید استفاده کرد تا به دیدن پدر و مادرها و بزرگترهای فامیل برویم. همچنین در کنار خانواده می توانیم سفرهای خاطره انگیز را تجربه کنیم. مهم نیست به کجای ایران سفر می‌کنیم، مهم این است که بتوانیم در کنار خانواده لحظات شادی را بسازیم. کارگردان فیلم سینمایی «کلاشینکف» در پایان گفت: یکی از جذاب‌ترین اتفاقات در ایام نوروز، خوردن آجیل و شیرینی است پس من به همه پیشنهاد می‌کنم تا می‌توانید آجیل بخورید و فیلم ببینید.
مرجع : مهر