به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۶۹۸۶

پلیس راهور هم در کسوت گشت ارشاد!

گروه جامعه: پلیس راهنمایی و رانندگی دستور توقف می‌دهد و درخواست گواهینامه می‌کند! به سؤال راننده زن در مورد علت متوقف کردن خودرو پاسخ نمی‌دهد، اما در کمال تعجب می‌گوید عکس گواهینامه با شما تفاوت دارد!
پلیس راهور هم در کسوت گشت ارشاد!
اخیراً پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خودروهایی که به ظن ماموران راننده آن‌ها بد حجاب است را متوقف می‌کند تا به راننده برای حفظ حجاب تذکر دهد! هرج و مرج سر چهار راه‌ها و شرایط نامناسب رانندگی در اصفهان و عدم نظارت دقیق بر طرح زوج فرد، سرعت گیرهای به گفته کارشناسان تله‌ای! ترافیک به شدت آزار دهنده خیابان‌ها و جولان خودروهای دودزا و صدها مورد دیگر که شرایط رانندگی در این شهر را دشوار می‌کند شاید بتوان با توجه به تعریف شرح جدید وظیفه برای پلیس راهور توجیه کرد؛ حضور پلیس راهور در کسوت گشت ارشاد! اگرچه سرهنگ حسین غلامی رییس پلیس راهور اصفهان در خصوص چرایی برخورد نیروهایی راهنمایی و رانندگی با رانندگان بدحجاب گفت: رانندگان زن بد حجاب برای شناسایی شدن توسط پلیس راهور متوقف و به آنان تذکر داده می‌شود!

وی با اشاره به بررسی گواهینامه زنان بدحجاب توسط ماموران راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: رانندگانی که هنگام رانندگی وضعیت بد حجاب دارند، متوقف می‌شوند و به آن‌ها تذکر داده می‌شود؛ این تذکر با توجه به وضعیت حجاب آن‌ها انجام می‌شود و به صورت لسانی است. ریس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: بالطبع ظاهر زنانی که با وضعیت بد حجاب رانندگی می‌کنند، با عکس گواهینامه آن‌ها همخوانی ندارد و برای اینکه بتوان این رانندگان را شناسایی کرد باید به آنها تذکر داد تا حجاب خود را رعایت کنند تا شناسایی آنها به سهولت انجام شود. غلامی با تاکید بر این که تذکر نسبت به حجاب وظیفه تمام نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی است، خاطرنشان کرد: به پلیس راهور ابلاغ شده است که با جرائم مشهود برخورد کند و در کنار سایر دستگاه‌ها به فعالیت بپردازد.
مرجع : ایسنا