به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۷ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۶۵۱۵

ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس

گروه جامعه: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از وجود ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس خبر داد.
ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس
همایون شریفی اظهار کرد: این ترافیک از میدان امیر کبیر تا تونل شماره پنج، سنگین و از تونل شماره پنج تا تونل کندوان به صورت نیمه سنگین گزارش شده است. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، محور شمشک به دیزین نیز تا اطلاع ثانوی کماکان مسدود خواهد بود. سایر محورهای مواصلاتی استان، هم اکنون باز و تردد خودرو به صورت عادی در آنها جریان دارد.شریفی گفت: رانندگان باید با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی تا حد امکان از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرده و جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

ترافیک راه های قزوین نیمه سنگین اما روان است

کارشناس عالی تصادفات پلیس راه استان قزوین وضعیت ترافیکی راه های ارتباطی این استان را نیمه سنگین اما روان توصیف کرد.
سرهنگ ˈبهرام زینلیˈ افزود: از مسافران عبوری می خواهیم ضمن توجه لازم به جلو در زمان رانندگی از سبقت بی مورد و غیرمجاز خودداری کنند. وی اظهار کرد: همچنین رانندگان توجه داشته باشند خودروی خود را برای استراحت در قسمت اضطرار آزادراه پارک نکرده و خودرو را به نزدیکترین مکان مناسب منتقل و در آنجا استراحت کنند.

این کارشناس در خصوص تصادفات روز گذشته این استان نیز گفت: روز گذشته در محور قزوین - کرج راننده یک دستگاه سواری پراید به دلیل بی توجهی به جلو با یکدستگاه وانت مزدا و یکدستگاه پژو 405 برخورد کرد که بر اثر آن دونفر مصدوم شدند. زینلی خاطرنشان کرد: در این مدت در محور قزوین -زنجان نیز یک دستگاه سواری لیفان به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان خودرو مصدوم شد.