به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۳۶۵۹۳۵
رویای اتحاد به کابوس تاتنهام استادیوم بدل شد

کونته و هری کین قربانی استرلینگ و گواردیولا!

کونته و هری کین قربانی استرلینگ و گواردیولا!
گروه ورزشی: مسابقه جذاب و مهیج شب گذشته تاتنهام مقابل اسپورتینگ لیسبون در ده دقیقه پایانی به زیباترین شکل ممکن دنبال شد و شاگردان آنتونیو کونته بعد از رسیدن به گل مساوی توسط بنتانکور فاصله‌ای تا پیروزی نداشتند و حتی برای یک دقیقه به شادی پیروزی هم پرداختند اما در نهایت تصمیم کمک‌داور ویدیویی حکم به پایان بازی با نتیجه مساوی داد.
وقتی هری کین پاس در عرض امرسون را با یک شوت محکم به تور دروازه حریف چسباند، همه در صحنه آهسته به دنبال بررسی آفساید بودن یا نبودن گل بودند و اغلب به خط کشی فرضی بین هری کین و مدافعین حریف پرداختند غافل از آنکه هری کین کمتر از بیست سانتی متر از توپ جلوتر بود تا به این ترتیب یکی از شیرین ترین بردهای تاریخ تاتنهام در چمپیونزلیگ رقم نخورد.


اما نکته جالب در خصوص این مسابقه، شباهت حال و هوای آن به یکی دیگر از مسابقات چمپیونزلیگی تاتنهام بود. سه سال و نیم قبل در فصل 2019 مسابقات، تاتنهام که در خانه من سیتی را با یک گل شکست داده بود، در اتحاد به دنبال رویای صعود بود. استرلینگ در آن مسابقه خیلی زود با یک بغل پای کات دار گل اول تیمش را به ثمر رساند تا تقریبا هواداران تاتنهام از صعود ناامید شوند اما سون با دو گل در سه دقیقه تاتنهام را از حریف پیش انداخت. گل های سریالی این مسابقه تا دقیقه 77 و زدن گل سوم تاتنهام توسط یورنته ادامه داشت تا اینکه در نود و سومین دقیقه مسابقه رحیم استرلینگ گل سوم خودش و گل پنجم سیتی را وارد دروازه لوریس کرد.
خوشحالی بی حد و حصر پپ گواردیولا و استرلینگ و سایرین از صحنه های به یادماندنی آن مسابقه بود اما یک دقیقه بود داور ترک مسابقه، با اعلام آفساید، دنیا را بر سر پپ و تیمش خراب کرد تا در نهایت پوچ با همکارانش جشن صعود بگیرد. اتفاقی که این بار برای تاتنهام کاملا به صورت عکس رقم خورد و سرمربی این تیم، کونته، در نقش پپ، هری کین در نقش استرلینگ و تصویر نقش بسته از تصمیم VAR روی اسکوربرد ورزشگاه به ضرر آنها شد.





پربيننده‎ترين مطالب و خبرها