به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۷۰۲۸

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم به سربازی

گروه جامعه:​ مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت، نوزدهم فروردین امسال برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم به سربازی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان فروردین ماه 1375 برای انجام خدمت دوره ضرورت، در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت تاریخ نوزدهم فروردین سال1393 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام کرده، حضور یابند.

کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن تهران بزرگ که دارای برگ آماده به خدمت تاریخ فروردین سال 1393می باشند باید راس ساعت 6 صبح روز سه شنبه مورخ 93،1،19 به محل و مراکزی که سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ کرده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب سایر استان های کشور که دارای برگ آماده به خدمت فروردین سال 1393 باشند راس ساعت 7 صبح سه شنبه مورخ 93،1،19 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه کنند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود. آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و برای دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.