به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۳۷۳۴۸۷
احتمالا خداحافظی:

تکلیف دو ستاره تیم ملی آلمان روشن شد

تکلیف دو ستاره تیم ملی آلمان روشن شد
گروه ورزشی: تیم ملی آلمان در دومین جام جهانی متوالی ناکامی بزرگی را تجربه کرده و باز هم در مرحله گروهی حذف شد. بسیاری معتقدند ستاره های باتجربه این تیم دیگر به اندازه گذشته باکیفیت نیستند و ترکیب این تیم نیاز به تزریق خون تازه ای دارد. هانسی فلیک احتمالا به کار خود روی نیمکت تیم ملی آلمان ادامه خواهد داد، اما او قصد دارد تغییراتی در ترکیب ثابت ایجاد کرده و برخی بازیکنان قدیمی را کنار بگذارد.

توماس مولر و ایلکای گوندوگان احتمالا بازنشستگی خود از عرصه ملی و خبر خداحافظی با تیم ملی آلمان را به زودی به صورت رسمی اعلام خواهند کرد. هر دو بازیکن در حال حاضر در حال بررسی این سناریو هستند، اما نشریه بیلد مدعی شد هم مولر و هم گوندوگان می دانند که دیگر جایی در اندیشه های ثابت هانسی فلیک در سال های پیش رو ندارند و به همین علت احتمالا بهترین راه حل خداحافظی از تیم ملی آلمان خواهد بود. مولر بعد از جام جهانی 2018 از ترکیب آلمان کنار گذاشته شد، اما با حضور فلیک دوباره به رختکن این تیم بازگشت.
همچنین اگرچه مانوئل نویر بلافاصله بعد از دیدار آخر ژرمن ها مقابل تیم ملی کاستاریکا اعلام کرد که به حضور در ترکیب آلمان ادامه خواهد داد، اما او بعد از جام جهانی دیگر شماره یک بلامنازع ترکیب نخواهد بود. احتمال استفاده از مارک آندره تراشتگن و کوین تراپ در سال های آتی توسط فلیک در ترکیب ثابت وجود دارد و نویر دیگر گزینه اول و قطعی این سرمربی باتجربه نیست.
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها