به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۷۳۸۵۴
حمایت رئیس فدراسیون فرانسه از سرمربی خروس‌ها؛

وقتی دشان را داریم چرا در خانه همسایه را بزنیم؟

وقتی دشان را داریم چرا در خانه همسایه را بزنیم؟
گروه ورزشی: تیم ملی فرانسه به سرنوشت قهرمان‌های دوره های قبلی جام جهانی دچار نشد و توانست اقتدار چهار سال گذشته خود را تکرار کند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند تا عملکرد دیدیه دشان مورد تحسین قرار بگیرد.
در خبری که رسانه Le Figaro فرانسه منتشر کرده، نوئل لوگری، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه خواهان ابقای دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از رقابت‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ شده است.
نوئل لوگری پیش از این گفته بود که در صورت صعود فرانسه به نیمه نهایی جام جهانی 2022، دشان به تنهایی تصمیم خود درباره ادامه همکاری با این تیم را خواهد گرفت.
فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف انگلیس برود؛ دیداری بسیار حساس و حیاتی که احتمال زیاد اوج هیجان را برای طرفداران فوتبال به ارمغان می‌آورد و باید دید بازنده‌های این شکست چه سرنوشتی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در این باره گفت: وقتی خوش‌شانس هستید و دیدیه دشان را در اختیار دارید، وقتی او برای شما کار می‌کند، پس لازم نیست در خانه همسایه را بزنید. شما می‌خواهید اصرار کنید اما بگذارید صادقانه حرف بزنم. می‌خواهم دشان بماند. آیا می‌توانید مربی بهتری پیدا کنید؟ من به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه صحبت می‌کنم و نه به عنوان دوست دشان.
برچسب ها: تیم ملی فرانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها