به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۸۰۳۷۷

بررسی سلامت انسان با کمک حسگر جدید

بررسی سلامت انسان با کمک حسگر جدید
گروه علمی:حسگر جدید از طریق بررسی ادرار افراد به طور روزانه می‌تواند سلامتی آن‌ها رابررسی کند.ساعت‌های هوشمند و ابزار‌های پوشیدنی راه‌های زیادی برای حفظ سلامتی افراد ارائه می‌دهند. اکنون، روش جدیدی برای ردیابی معیار‌های مهم سلامتی معرفی شده است. تصور کنید با استفاده از ادرار کردن اطلاعات سلامتی خود را دریافت کنید. حسگر U-Scan به سنگ توالت متصل شده و هر روز ادرار افراد را تجزیه و تحلیل می‌کند.
 
ادرار می‌تواند نکات مهمی در مورد سلامتی ارائه دهد: از کم آبی بدن گرفته تا عفونت و حتی سلامت برخی از اندام‌های بدن انسان. کارتریج ساخته شده برای U-Scan جهت نظارت بر تغذیه و اطلاعات متابولیک از طریق اندازه گیری سطوح کتون، ویتامین C و آزمایش pH ادرار استفاده می‌شود.

Withings شرکت سازنده این سنسور، اعلام کرد که روش کار این سنسور به این صورت است که ادرار به یک ورودی جمع آوری کوچک سنسور جریان می‌یابد و بین ادرار و آب تفاوت قائل می‌شود سپس یک حسگر حرارتی وجود ادرار را تشخیص داده و به غلاف آزمایش منتقل می‌شود. هنگامی که تجزیه و تحلیل به پایان رسید؛ ادرار از دستگاه خارج می‌شود. نتایج از طریق وای فای به تلفن کاربر ارسال شده و می‌تواند اطلاعات سلامتی خود را روزانه در برنامه Withings' Health Mate بخواند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: حسگر جدید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها