به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۸۱۹۲

اشتايگر: مي‌خواهم مانند گيگز شوم

گروه ورزشي: باستين شواين‌اشتايگر ابراز اميدواري کرد بتواند همانند رايان گيگز تا 40 سالگي فوتبال بازي کند.
اشتايگر: مي‌خواهم مانند گيگز شوم
باستين‌ شواين‌اشتايگر در سال 2002 اولين بازي خود را براي بايرن‌مونيخ انجام داد و از آن زمان تاکنون توانست در اين تيم درخشش خوبي داشته باشد و 7 بار به قهرماني در بوندسليگا دست يابد و يک بار نيز قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. هافبک ملي‌پوش بايرن‌مونيخ در گفت‌وگو با مجله "کيکر" درباره شرايط خود در بايرن‌مونيخ گفت: من اکنون 29 سال سن و در بهترين دوران زندگي ورزشي خود قرار دارم.

بايرن مونيخ در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا موفق شد با کنار زدن منچستر‌يونايتد به مرحله نيمه نهايي راه يابد. شواين‌اشتايگر درباره رويارويي با رايان گيگز هافبک کهنه کار ولزي منچستر‌يونايتد گفت: رايان گيگز يک بازيکن منحصر به فرد در دنياي فوتبال است. او در 40 سالگي برابر ما يک بازي درخشان به نمايش گذاشت. مي‌خواهم مثل رايان گيگز سال‌هاي زيادي بازي کنم و اميدوارم بتوانم مانند او بازيکن موثري باشم.

هر چند شواين‌اشتايگر با بايرن‌مونيخ قهرماني‌هاي زيادي کسب کرده است اما اين بازيکن در 101 بازي ملي خود با پيراهن تيم ملي آلمان به هيچ قهرماني نرسيده است. او که همراه آلمان در فينال يورو 2008 برابر اسپانيا شکست خورد، اميدوار است بتواند در جام جهاني 2014 به قهرماني برسد. شواين‌اشتايگر در پايان گفت: ليگ قهرمانان اروپا و جام‌جهاني دو رويداد بزرگ فوتبالي هستند که کسب‌ قهرماني در آنها اهميت زيادي دارد. البته من در يکي از آنها به قهرماني رسيدم اکنون دوست دارم در جام ديگري به قهرماني برسم. بايرن‌مونيخ در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر رئال‌مادريد قرار خواهد گرفت.
مرجع : ايسنا