به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۸۲۱۲۶
میلان قرمز می‌شود یا آبی؟

دربی دلا مادونینا: سوپرجام طلایی در بیابان

دربی دلا مادونینا: سوپرجام طلایی در بیابان
گروه ورزشی: امشب میلان و اینتر در ریاض مقابل هم قرار می گیرند و تیم پیروز، فاتح سوپرجام ایتالیا خواهد شد. یکشنبه همین هفته بود که فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال و بارسا در ریاض برگزار شد و حال دربی شهر میلان را در عربستان شاهد خواهیم بود که تیم پیروز به اولین جام فصل خواهد رسید. میلان قهرمان سری آ در فصل گذشته است و اینتر هم قهرمان جام حذفی ایتالیا(کوپا ایتالیا) شد.
1792810
در حال حاضر تنها وجه شباهت سوپرجام‌های ایتالیا و اسپانیا، برگزاری این بازی‌ها در شهر ریاض عربستان است، اما در حالی که سوپرجام اسپانیا با برگزاری چهار تیم شامل قهرمانان و نایب قهرمانان لیگ و جام حذفی می‌شود، در سوپرجام ایتالیا تنها قهرمانان سری آ و کوپا ایتالیا در یک تک بازی به مصاف هم می‌روند.
برگزاری تعداد بازی‌های بیشتر و افزایش احتمال رویارویی تیم‌های بزرگ که برای مخاطب جذابیت دارد، منجر به بالا رفتن درآمد فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است و گفته می شود ایتالیایی‌ها نیز قصد دارند چنین روشی را در پیش بگیرند. طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، عربستان سعودی آماده است امتیاز میزبانی از نسخه جدید سوپرجام ایتالیا را برای چهار فصل در ازای 150 میلیون یورو بخرد.

1792811
در هر صورت داوری بازی امشب بر عهده فابیو مارسکاست و میلان غایبانی چون مانیان، زلاتان ابراهیموویچ، فلورنزی، کرونیچ، بالو توره، آنته ربیچ دارد و در ترکیب اینتر هم سمیر هندانوویچ، روملو لوکاکو ومارسلو بروزوویچ غایب هستند.
سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، در نشست خبری سوپرجام گفت:«ما از اهمیت بالای این دیدار خبر داریم. این یک فینال و دربی است و من خوانده‌ام که تا کنون دو بار در تاریخ چنین اتفاقی افتاده است. همه تیم‌ها موفق نمی‌شوند در این مرحله حضور داشته باشند و ما می‌دانیم که این، نشان‌دهنده چیست. می‌خواهیم از عنوانی که ژانویه گذشته کسب کرده بودیم، دفاع کنیم. می‌خواهیم عملکرد خوبی مقابل میلان داشته باشیم. فصل گذشته دربی‌های زیادی انجام دادیم و در چنین دیدارهایی، اتفاقات، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و حق اشتباه نداریم. در دربی امسال هم مستحق باخت نبودیم. در نیمه اول آن دیدار، میلان برتر بود؛ اما اینتر در نیمه دوم مستحق برد بود.»
1792824
استفانو پیولی، مربی میلان هم گفت:«آنچه در بازی‌های گذشته رخ داده، هیچ اهمیتی ندارد. فردا یک بازی دیگر است. به هر حال، فصل جاری فردا به پایان نمی‌رسد. فکر می‌کنم همه‌چیز اطراف میلان اغراق‌آمیز است؛ چه بد، چه خوب! اینتر هم تیم قدرتمندی است و همیشه برای ما مشکل‌ساز بوده است. ما هم برنامه‌های خود را برای بازی مقابل این تیم داریم. آن‌ها هم مثل هر تیمی، نقاط ضعف خود را دارند که فاش نمی‌کنم (با لبخند).»
ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:
میلان: تاتاروشانو، تئو هرناندز، کالولو، توموری، کالابریا، ساندرو تونالی، بن ناصر، رافائل لیائو، براهیم دیاز، سائلماکرز و اولیویه ژیرو
اینتر: اونانا، میلان اشکرینیار، آچربی، باستونی، دومفرایز، گالیاردینی، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، دی‌مارکو، لائوتارو مارتینز و ادین ژکو 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها