به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۳۸۹۵۵

مسي در زمين جواب انتقادات را مي‌دهد

گروه ورزشي: سرمربي بارسلونا از نمايش تيمش برابر بيلبائو راضي است. او گفت‌ مسي با عملکرد خوبش در زمين جواب انتقادات را مي دهد.
مسي در زمين جواب انتقادات را مي‌دهد
ارسلونا که پس از سه شکست پياپي روزهاي تلخي را پشت سر گذاشت با يک پيروزي کمي از فشار خارج شد. آبي اناري‌ها در هفته‌ سي و چهارم رقابت‌هاي ليگا با نتيجه‌ دو بر يک آتلتيک بيلبائو را از پيش‌رو برداشتند تا موقتا به جايگاه دوم جايگاه جدول رده‌بندي صعود کنند. در حالي که اين ديدار با نتيجه‌ تساوي يک بر يک دنبال مي‌شد ليونل مسي با ضربه‌اي آزاد دروازه‌ حريف را باز کرد تا سه امتيا‌ز اين ديدار به اندوخته آبي اناري‌ها اضافه شود.

خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از بازي سخنان خود را با ستايش از ليونل مسي آغاز کرد. تاتا گفت: من براي مسي بسيار خوشحال هستم، چرا که او گل پيروزي ما را به ثمر رساند و جواب انتقادهاي زيادي را داد. او با سخن گفتن به انتقادات رسانه‌ها نمي‌پردازد که حرف خود را در زمين ميدان مي‌زند. خو‌شبختا‌نه او در ديدار برابر آتلتيک بيلبائو عملکرد خوبي داشت و يک گل زيبا را هم به ثمر رساند. اين نشان مي‌دهد که لئو نمايش خوبي داشته است.

تاتا افزود: فرصت‌هاي زيادي را بر روي دروازه‌ حريف خلق کرديم اما نتوانستيم از آنها به خوبي بهره ببريم. بازيکنان بارسلونا شجاعت خود را در اين ديدار نشان دادند و لحظه‌اي دست از تلاش برنداشتند. نکته جالب ديدار بارسلونا برابر آتلتيک بيلبائو صداي سوت تماشاگران پس از حضور فابرگاس در ميدان بود. مارتينو دراين‌باره گفت: تمام آن چه مي‌توانم درباره فابرگاس بگويم اين است که او واقعا بازيکن شجاعي است. او نمي‌تواند آن چه را در درونش وجود دارد، پنهان کند و اصلا از اشتباه کردن در زمين نمي‌ترسد. فابرگاس فقط مي‌خواهد بازي کند.

رسانه‌هاي اسپانيايي در روزهاي اخير از اختلاف الکسيس سانچس، مهاجم شيليايي بارسلونا با تاتا مارتينو، سرمربي آرژانتيني اين تيم نوشتند. سرمربي آرژانتيني آبي اناري‌ها در اين باره گفت: سانچس در تمرين ديروز با نشاط و در حال خنديدن بود. او به من گفت که به زمين افتاده است و احساس درد مي‌کند. چيزي درباره سخنان او نفهميدم. سرمربي آبي اناري‌ها در پايان سخنان خود گفت: وقتي يک تيم فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه‌ حريف خلق مي‌کند اين نشان مي‌دهد که پيروزي آنها تصادفي نبوده است. اگر مثل ديدار امروز برابر حريفان ظاهر شويم نسبت پيروزي ما بسيار بيشتر از نسبت شکست مي‌شود. ما بايد در ديدارهاي آينده هم با همين قدرت ظاهر شويم.

بارسلونا با پيروزي که برابر آتلتيک بيلبائو به دست آورد 81 امتيازي شد و با يک بازي بيشتر نسبت به رئال مادريد در جايگاه دوم قرار گرفت. در جدول رده‌بندي آتلتيکو مادريد با 85 امتياز صدرنشين است. رئال مادريد هم با 79 امتياز و با يک بازي کمتر در جايگاه سوم قرار دارد.
مرجع : ايسنا