به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۹۴۸۵

خبرگزاري دولت يا خبرگزاري گروه پايداري!

گروه سياسي: خبرگزاري دولت (ايرنا) كه همچنان بسياري از نيروهاي حامي احمدي‌نژاد و گروه پايداري در تحريريه آن فعال هستند، همچنان و هرچند با غلظت كمتر، تريبوني تبليغاتي براي اعلام مواضع امثال حميد رسايي است!
براي مثال به خبري كه امروز اين خبرگزاري مخابره كرد و يكي از دغدغه‌هاي بزرگ ملت ايران! يعني تبليغ و رپرتاژ آگهي!! انتشار مجدد نشريه گروه پايداري (متعلق به حميد رسايي) كه اصولا نحوه رفع توقيفش هنوز نامعلوم و مبهم است را در ستون ويژه صفحه اول خود قرار داده را ببينيد:

گفتني اينكه، رفع توقيف هفته‌نامه رسايي بدون تشكيل دادگاه، از موارد استثنايي در تاريخ مطبوعات كشور طي ساليان اخير است و اين نماينده گروه پايداري در مجلس، در توضيحات طولاني خود با كلي شعار دادن و اظهار نظر عليه دولت و اصلاح‌طلبان، هيچ اشاره‌اي هم به نحوه رفع توقيف نشريه‌اش نكرده و بر همين اساس اصولا معلوم نيست در حاليكه دادگاهي براي اتهامات رسايي تشكيل نشده، چگونه نشريه او رفع توقيف مي‌شود! اين در حاليست كه بسياري از نشريات اصلاح‌طلب كه حتي دادگاهشان برگزار شده و دوره محكوميت خود را هم متحمل شده‌اند با دستور برخي مقامات، اجازه انتشار مجدد پيدا نكرده و همچنان در محاق توقيف به سر مي‌برند!

سامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۲۶
باید افراد غیر خودی و مخالف رای و نظر مردم از ایرنا بروند (221305)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۰:۰۷
اتفاقا من خوشحال شدم رفع توقیف شد به نظرم امثال رسایی و کیهان و وطن امروز باعث شدند مردم روز به روز از اونها و احزابشون منزجر بشوند و تردشون کنند
رسایی از هر کس انتقاد کنه اون شخص پیش مردم عزیزتر میشه (221350)
نی نی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۰:۰۸
به قول معروف اگه میخوای کسی یا تفکری رو نابود کنی از اون بد دفاع کن که آقای رسایی استاد هستند ماشاالله (221351)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۲۹
مگه این خبرگزاری سردبیر نداره که هر خبرنگاری هرجور دلش خواست خبر منتشر میکنه؟ یا نکنه خود سردبیر از پایداری هاست؟؟؟!!!
در هر صورت باید گفت "روحانی متاسفیم"!! (221308)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۱:۳۴
حقا که دکتر روحانی داره ناامیدمون می‌کنه... شما به همین قائله‌ی انتخاب سفیر دائم ایران در سازمان ملل نگاه کنید. چه ضرورتی داشت کسی رو انتخاب کنیم که 350 میلیون آمریکایی نسبت بهش و اتفاقاتی که در اون دست داشته، حساس هستند و دیدگاه خوبی ندارند؟ ما دقیقاً همین شخص رو می‌خوایم بفرستیم سفیر ما بشه در خاک آمریکا. آیا این کار منطقیه آقای دکتر روحانی؟ آیا این همه عقب‌نشینی در برابر افراطیون و بی‌ترمزها، جواب اعتماد ملت به شماست؟ آیا بر قرار ماندن حصر میرحسین و شیخ کروبی، جواب اعتماد ماست؟ (221378)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۳۹
مسئولان دولت تدبیرو امید حواسشون باشه از لحاظ رسانه ای بسیار ضعیف عمل کرده است (221310)
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۸:۴۱
کجایی عدالت ؟ مگرقرار نبود روزنامه بهار در اردیبهشت رفع توقیف شود پس چی شد؟ (221311)
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۹:۲۴
این تنها یک نمونه است هنوز در بسیاری از مراکز استانی این خبرگزاری که باید رنگ تدبیر و بوی امید داشته باشد نیروهای جبهه پایداری مدیریت می کنند از جمله در خراسان رضوی که رئیس خبرگزاری ایرنا در این استان فردی به نام ا . خ و دارای تفکرات تند احمدی نژادی و ضد هاشمی و روحانی و خاتمی است و این تفکرات را در مدیریت خود نیز اعمال می کند و عرصه را بر نیروهای دیگر به شدت تنگ کرده است (221329)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۹:۴۷
بهارجان یادت باشه ما با اونا فرق داریم. سید خندان مون به ما یاد داده همواره بگیم: زنده باد مخالف من.
هرچند اون نشریه پایداری همه اش دروغ پراکنی میکنه اما به نظر من ایرنا کارشو درست انجام داده چون وظیفه خبرگزاری رساندن خبر است. (221339)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۹:۴۹
دانستن حق مردم است.یعنی جامعه تک صدائی وتمامیت خواهی وتوتالیتریزاسیون خوبه؟نباید نمونه عملی تحمل مخالف رو نشون داد؟؟؟وگرنه میشه زنده باد مخالف من به شرطی که وجود نداشته باشه. (221341)
حسن
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۰:۲۴
چرا مملکت در ورطه نابودی قرار گرفته بخاطر همی اقایانی ااستکه نابودی ملت را در دستور کار خود دارند مردم خوب اقایان را میشاسند اینها نه بفکر ملت هستند ونه مملکت کسی یست جلوی این قلدورها را بگیرد ولی روز به روز قلدر تر میشوند وباعث نابودی ملت و مملکت (221358)
5
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۰:۲۶
اصولگرایان و خود عمار پندار ها در بازی برابر همیشه باخت را تجربه می کنند لذا به امداد های غیبی برخی صاحبان قدرت متوسل و همیشه داور را می خرند تا برنده شود (221360)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۰:۴۳
تحمل کار شدن یه خبر از گروه مخالفمون رو هم نداریم و اسم خودمون رو گذاشتیم روشنفکر و اصلاح طلب (221370)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۰۰:۰۸
جای حرف مخالف، رسانه های مخالف هستش نه خبرگزاری دولت!!! (221416)
آریو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۰۱:۵۲
9 دی مخاطبی نداره و در واقع عدم توقیف یا توقیفش فرقی در جامعه نداره (221423)