به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۹۴۹۶

رجوع به كارشناسان و مطبوعاتي‌ها براي نوشتن تحليل و مطلب عليه هدفمندسازي!

گروه اقتصادي: طي روزهاي اخير، نماينده يك نشريه معروف اصولگرا با مراجعه به برخي كارشناسان و تحليل‌گران اقتصادي از آنها درخواست نموده‌ مطالب و تحليل‌هاي تندي عليه شروع فاز دوم هدفمندسازي نوشته و در اختيار آنها قرار بدهند!
رجوع به كارشناسان و مطبوعاتي‌ها براي نوشتن تحليل و مطلب عليه هدفمندسازي!
به گزارش بهارنيوز، يك فعال رسانه‌اي حوزه اقتصاد كه در اتاق بازرگاني ايران فعاليت مي‌كند، گفت: طي روزهاي اخير نماينده اين هفته‌نامه اصولگرا با مراجعه به كارشناسان و تحليل‌گران اقتصادي در اين مركز، از آنها خواسته‌اند در راستاي به زير سئوال بردن فاز دوم هدفمندي خصوصا با نگاه فشارهاي تورمي آن بر مردم و جامعه، تحليل و نقد نوشته و در ازاي آن «حق‌التحرير» دريافت نمايند! اين در حاليست كه اينها، همان كساني هستند كه 8 سال در مقابل وضعيت ايجاد شده توسط دولت‌هاي نهم و دهم، كمترين دغدغه‌اي براي معاش و مشكلات اقتصادي مردم نداشتند.

اين فعال رسانه‌اي در ادامه گفت: متاسفانه برخي از تحليلگران نيز بر خلاف وجدان و روحيه حرفه‌اي، عقايد و نظرات كارشناسي خود و صرفا براي دريافت «حق‌التحرير»! تن به اين خواسته داده اما برخي از آنها شرط نوشتن مقالات و تحليل‌هاي منفي عليه دولت و هدفمندي را عدم انتشار اسم واقعي‌‌شان در پاي مطالب خود دانسته‌اند. جالب اينكه طي روزهاي اخير سايت‌ها و برخي فعالان سياسي و نمايندگان پايداري در راستاي كاهش وجه و محبوبيت روحاني در بين افكار عمومي، مطالب و مصاحبه‌هاي بي‌سابقه‌اي عليه تبعات هدفمندسازي داشته و «فقر مردم»! به صورت كاذب به دغدغه اول آنها تبديل شده است!

در همين راستا چند روز پيش حسينيان، نماينده پايداري در مجلس (حاميان احمدي‌نژاد) در نطق خود در صحن علني صراحتا گفت: وضع مردم از لحاظ اقتضادي و طي اين 9 ماه بدتر و فقيرتر شده‌اند! اين در حالي است كه تيم رسانه‌اي دولت به دليل ضعف مشاوران دولت و روحاني، بسيار منفعل عمل مي‌كند و حتي خبرگزاري دولت (ايرنا) در مقايسه با هجمه‌هاي وارده به دولت توسط تيم رسانه‌اي مقتدر اصولگرايان كه شامل اكثر خبرگزاري‌ها و سايت‌ها، حرف چنداني براي گفتن ندارد و بعضا به دليل حضور عوامل وابسته به دولت قبل، بعضا سخنگويي دولت احمدي‌نژاد و گروه پايداري را ايفا مي‌كند!

روزنامه‌ها و سايت‌هاي معدود اصلاح‌طلب نيز به دليل فشارها و حساسيت اصولگرايان بر آنها و با وجودي كه به صورت تمام قد از دولت حمايت مي‌كنند، چندان مورد توجه تيم مشاوره‌اي و رسانه‌اي دولت قرار نگرفته و دولت عملا نتوانسته از اين پتانسيل قوي به خوبي استفاده كند زيرا از واكنش افراطيون اصولگرا دلهره دارد!

۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۰۸:۵۲
روحانی بجن برادر حجتیها و ابن ملجمهای زمانه شمشیر از روبسته اند (221433)
حميد نجف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۱۰:۵۸
كار رسانه ماله كشي نيست ، نقد سازند ه است (221473)
saeed
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۱۸:۵۹
مثل روزروشنه که این طرح بایدمتوقف بشه نیازبه کارشناس نیست شما کافیه اتوبوس وتاکسی سواربشی یا توصف نانوایی وشیروصف بانک به ایستیدتامتوجه بشیدطرح هدف مندی آیا خوب هست یابدمشگل اینه که گوش شنوایی نیست همه چی درکشوربا لجبازی جلومیره وقتی به مویی میرسه لجبازان کوتاه میاین (221752)