به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۹۵۴۵۰

تمجید از پیروزی میلان: پیش به سوی لیگ قهرمانان!

تمجید از پیروزی میلان: پیش به سوی لیگ قهرمانان!
گروه ورزشی: میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با چهار گل این تیم را در هم کوبید. 

نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته‌های اخیر باعث شده بود که بسیاری انتظار پیروزی شاگردان استفانو پیولی در این بازی را نداشته باشند اما نمایش قدرتمندانه آنها کاری کرد که رسانه‌های ایتالیایی حتی شانس این تیم برای پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر همین حریف را بیشتر بدانند. 

گاتزتا دلو اسپورت با تیتر «عجب شبی!» از این بازی تمجید کرد و در ادامه نوشت: «استفاده از بن ناصر باعث شد که کار برای اسپالتی سخت شود و این دفعه اول نبود که چنین اتفاقی رخ می‌داد.»
1838000
روزنامه کوریره دلو اسپورت با اشاره به نبرد این دو تیم در اروپا نوشت: «پیروزی اساسی، اعتماد به نفس بیشتر در لیگ قهرمانان». این روزنامه همچنین تغییر ترکیب و سبک بازی میلان در این بازی را شاهکار تاکتیکی پیولی توصیف کرد. 

توتو اسپورت با تمجید از نمایش روسونری تیتر زد: «عملکرد درخشان، از نظر تاکتیک و تفکر. عجب میلان خوبی.» 

میلان نیوز هم با اشاره به تغییر به جای ایجاد شده در ترکیب از سوی سرمربی روسونری نوشت: «او بار دیگر به استفاده از خط دفاعی چهارنفره برگشت و میلان توانست ناپولی را ویران کند. این تیم به اصول بازی‌اش برگشت و عملکرد دیوانه‌واری را در ورزشگاه مارادونا ارائه کرد. این پیروزی از نظر ذهنی کمک بسیاری به میلان در لیگ خواهد کرد و شرایط آن‌ها را در لیگ قهرمانان بهبود می‌بخشد.»
برچسب ها: آث میلان ناپولي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها