به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۳۹۷۴۵

آنچلوتي: چهار فينال در ليگا پيش‌رو داريم

گروه ورزشي: سرمربي رئال مادريد مي‌گويد تيمش چهار فينال در ليگا پيش‌رو دارد و بايد تمام ديدارهاي باقي مانده را پيروز شود.
آنچلوتي: چهار فينال در ليگا پيش‌رو داريم
رئال مادريد شب گذشته (شنبه) در هفته‌ سي و پنجم ليگاي اسپانيا با چهار گل اوساسونا را شکست داد تا با روحيه‌اي خوب به ديدار بايرن‌ مونيخ برود. کارلو آنچلوتي، سرمربي ايتاليايي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش برابر اوساسونا نشست خبري پس از مسابقه خود را با احترام به تيتو ويلانووا آغاز کرد و گفت: من زماني که سرمربي پاري‌سن‌ژرمن بودم يک بار اين افتخار را داشتم که با تيم او رقابت کنم و از همان لحظات اندک نيز چيزهاي زيادي از خوبي‌هاي ويلانووا متوجه شدم. او فردي آرام و جدي بود. از اين که باشگاه بارسلونا چنين شخص بزرگي را از دست داده ناراحت هستم.

سرمربي رئال مادريد در ادامه گفت: پيروزي ارزشمندي برابر اوساسونا کسب کرديم. اين پيروزي قبل از بازي با بايرن‌ مونيخ مي‌تواند از لحاظ روحي تيم را تقويت کند. تصميم گرفتم که در اين ديدار به بنزما و گرت بيل بازي ندهم، اما تاکيد مي‌کنم که اين دو بازيکن مشکلي براي همراهي تيم در بازي سه شنبه شب برابر بايرن‌ مونيخ ندارند.

آنچلوتي در ادامه گفت: از اين که رونالدو توانسته پس از طي کردن دوران مصدوميت خود به روند گلزني برگردد خوشحالم. اين گل‌ها اعتماد به نفس رونالدو را بالا مي‌برد. او در اين ديدار عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت. نه تنها دو گل زيبا به ثمر رساند، بلکه در نمايش تيمي نيز موفق بود. خوشحالم در شبي که به بعضي از بازيکنان استراحت دادم توانستم پيروزي بزرگي را کسب کنيم. از خوشحالي هواداران رئال به خودم مي‌بالم. در ادامه فصل بازي‌هاي مهمي در پيش داريم. تيمم چهار فينال در ليگ پيش‌رو دارد که بايد هر چهار ديدار را با پيروزي پشت سر بگذاريم و منتظر نتايج رقيبانمان باشيم. من به اين بازيکنان اعتماد دارم.

کارلتو در ادامه درباره شايعات به خدمت گرفتن لوئيس سوآرس، گفت: به هيچ وجه به باشگاه نگفته‌ام که در تابستان مهاجم جديدي جذب کند. اميدوارم مورتا نيز در تيم بماند. او در اين فصل عملکرد خوبي در تيم داشت و من از او راضي هستم. سرمربي رئال مادريد در پايان درباره صحبت‌هايي مبني بر رفتن زين الدين زيدان در پايان فصل گفت: چيزي براي گفتن ندارم . بايد تا پايان فصل منتظر بمانيم تا تصميم باشگاه و او را متوجه شويم.

رئال مادريد سه‌شنبه شب در دور برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در حالي برابر بايرن‌ مونيخ به ميدان مي‌رود که در ديدار رفت موفق شده با يک گل به برتري برسد. رئال مادريد که يکي از مدعيان قهرماني در ليگاي اسپانيا نيز هست در هفته‌ سي و ششم در ديداري حساس در خانه از والنسيا پذيرايي خواهد کرد.