به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۳۹۹۲۲۸

حمایت بایرن از ستاره مغضوب: بازی سیتی اتفاق بود

حمایت بایرن از ستاره مغضوب: بازی سیتی اتفاق بود
گروه ورزشی: شرایط بایرن مونیخ در چند هفته اخیر باعث شده که بسیاری از بازیکنان این تیم هم در کنار مدیران و سرمربی جدیدش با انتقادهای بسیاری مواجه شوند. 

اوپامکانو یکی از این بازیکنان است که در دو هفته اخیر با انتقادهای بسیار شدیدی روبرو بوده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. 

این بازیکن فرانسوی نمایش بسیار ضعیفی در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی ارائه کرد تا نقش مهمی در شکست تیمش برابر این حریف و صعود نکردن به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

اشتباهات متعدد و مبتدیانه این مدافع در زمین و برابر بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، کار را برای بایرن مونیخ بسیار سخت کرد و این اتفاق در بازی برگشت هم تکرار شد تا فرصت هر جبرانی را از این تیم گرفته باشد. 

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری بایرن با اوپامکانو مطرح شده بود اما حالا اسپورت وان خبر داده که مدیران این باشگاه هیچ تصمیمی برای فروش او ندارند.

آنها معتقد هستند که اشتباهات او در بازی برابر سیتی تنها یک اتفاق بوده و این بازیکن همچنان یکی از بهترین بازیکنان این تیم به حساب می‌آید و از اعتماد کامل مدیران بایرن برخوردار است.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها