به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۹۸۵۳۵

هشدار به سیتی: گلباران بایرن تضمین قهرمانی نیست

هشدار به سیتی: گلباران بایرن تضمین قهرمانی نیست
گروه ورزشی: منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 3-0 بایرن مونیخ را شکست دهد. حال باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان توماس توخل می توانند شبی حماسی در آلیانز آرنا رقم زده و شکست دور رفت را جبران کنند؟
1853763
تیم آلمانی در دیدار رفت در تمامی خطوط به خصوص در خط دفاع متزلزل ظاهر شد و سیتیزن‌ها با 3 گلی که به ثمر رساندند، نتیجه ای قاطعانه کسب کردند. اما صعود سیتی قطعی نیست چرا که آن ها نگران هستند اتفاقی مانند فصل گذشته مقابل رئال مادرید در بازی برگشت برایشان رخ دهد.
البته گواردیولا مهره های کافی دارد که اجازه ندهد اتفاقی مشابه سانتیاگو برنابئو برای تیمش رخ دهد اما طبق آمار، برتری دیدار رفت نمی تواند دلیلی برای صعود و حتی قهرمانی تیم انگلیسی باشد.

1851287
آمار نشان می دهد در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، 38 پیروزی با سه گل یا بیشتر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی به دست آمده که تنها 13 بار، تیمی که این نتیجه را کسب کرده، توانسته در نهایت فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.
در میان این 13 مورد، می توان به رئال مادرید اشاره کرد که چهار مورد را از آن خود کرده و سهم بارسلونا نیز دو بار بوده است.
در میان این آمارها، تنها تیمی که نتوانسته با وجود پیروزی با سه گل یا بیشتر به مرحله بعدی صعود نکند، بارسلونا بوده است. در فصل 18-2017 بود که آن ها با نتیجه 4-1 آ.اس رم را شکست دادند ولی در دیدار برگشت با نتیجه 3-0 در ایتالیا مغلوب شدند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها