به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۹۹۶۴۹

خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ نجم بدون تغذیه زنبور مستقیم از تولید کننده

گروه کسب و کار: برای خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ نجم بدون تغذیه زنبور اصلا شک نداشته باشید چرا که عسلی خوش طعم و باکیفیت است. حتما این نوع عسل را تهیه کنید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.
خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ نجم بدون تغذیه زنبور مستقیم از تولید کننده
نکاتی برای خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ نجم
برای خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ اصلا تعلل نکنید چرا که محصولی بی نظیر و باکیفیت است. زنبور برای تولید این نوع عسل از گیاهان دارویی تغذیه می‌کند. این حشره پس از جمع آوری شهد آن را تغلیظ کرده و به ذخیره سازی آن در کندوهای خود می‌پردازد. تغلیظ کردن فرایندی است که شهد را به عسل تبدیل می‌کند. البته تنها در صورتی که زنبور برای تولید عسل از شهد گل یا گیاه استفاده کند؛ محصول تولید شده عسل طبیعی نامیده می‌شود. عسل‌های تولید شده از آب میوه، شکر و قند عسل طبیعی نخواهد بود. در واقع تفاوت اصلی عسل طبیعی با عسل‌های دیگر، طبیعی بودن منبع شهد آن است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

عسل‌های طبیعی نسبت به هر عسل دیگری خواص بیشتری دارند و باکیفیت تر هستند. این موضوع به سبب آن است که زنبور‌ها به طور طبیعی برای تولید این نوع عسل سراغ گیاهان مفید و دارویی می‌روند و می‌توانند مواد معدنی آنها را به شهد تبدیل کنند. همچنین به دلیل استفاده زنبور‌ها از گل و گیاه به جای قند و شکر، عسل‌های طبیعی مزه و بوی بهتری دارند.
عسل طبیعی انواع مختلفی دارد اما تمامی آن‌ها از مواردی همچون فروکتوز، گلوکز، مالتوز، ساکارز، آب، املاح معدنی و مقداری کمی از ویتامین‌های مختلف تشکیل می‌شوند. در واقع این نوع عسل هیچ نوع مواد افزودنی ندارد و کاملا طبیعی و سالم است. جالب است بدانید که عسل طبیعی تنها ماده غذایی است که فاسد نمی شود. البته در صورتی که به صورت درست نگهداری شود. برای نگهداری عسل از ظرف‌هایی استفاده کنید که درب آنها به خوبی بسته شود تا عسل رطوبت نگیرد. در آخر نیز توصیه می‌شود این مقاله را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید تا اطلاعات مفیدی درباره خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ به دست آورید.


عسل کوهی بهاره نجم
 
برداشت عسل
پیش از هر چیزی بهتر است کمی با نحوه برداشت عسل‌های طبیعی آشنا شوید. برداشت عسل‌های طبیعی به سه روش امکان پذیر است. استفاده از استراکتور، قاشق و فشار سه روش برداشت عسل‌های طبیعی هستند. برداشت اصل در اغلب موارد در زمستان انجام می‌شود؛ چرا که در این زمان کندوها پر از عسل غلیظ می‌شوند. البته از آنجایی که در نقاط مختلف ایران، آب و هوا متفاوت است؛ گلدهی و شهد دهی نیز می‌تواند در زمان‌های مختلفی انجام شود. اما به طور کلی زنبورها در اوایل اردیبهشت ماه که هوا روز به روز گرمتر می‌شود؛ بیشترین فعالیت را دارند.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
برای برداشت عسل‌های طبیعی استفاده از استراکتور بهترین و تمیزترین روش است. البته از قاشق نیز برای برداشت عسل استفاده می‌شود. در این روش می‌توانید عسل را به راحتی با یک قاشق از قالب خود در بیاورید. برای برداشت عسل در کندوهای سنتی نیز از فشار استفاده می‌شود. البته این روش سبب از بین رفتن ورقه‌های موم خواهد شد. توجه داشته باشید که نمی توان همه عسل‌ها را تنها با فشار از موم جدا کرد. همچنین این روش اصلا بهداشتی نخواهد بود.
 
ویژگی‌های عسل طبیعی
عسل طبیعی از ترکیباتی همچون قند، مواد معدنی، نمک، اسیدهای ارگانیک، عناصر طبیعی مثل آهن، آنزیم‌های مختلف، ویتامین‌های گوناگون، پلی فنل‌ها و مقداری رطوبت تشکیل شده است. این ترکیبات خواص بی نظیری به عسل می‌دهند. شما می‌توانید با خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ از خواص گوناگون این محصول بی نظیر بهره مند شید.
عسل‌های طبیعی بوی خوب و دلنشینی دارند؛ البته این بو فرار است. به بیان دیگر عسل طبیعی در ابتدای مصرف بوی شیرینی دارد اما با گذر زمان این بو کم تر می‌شود. همچنین شیرینی عسل‌های طبیعی کمی گلو را می‌زند. این نوع عسل رنگ و تنوع زیادی دارد و بر خلاف عسل‌های دست ساز همیشه زرد و یک رنگ دیده نمی شود.
راه‌های زیادی برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی و بی کیفیت وجود دارد که در ادامه مقاله به آنها می‌پردازیم. همچنین فراموش نکنید که عسل طبیعی انواع مختلفی دارد و هر نوع آن دارای ویژگی‌های خاصی است. در واقع موارد گفته شده در قسمت بالا تنها ویژگی‌های کلی عسل‌های طبیعی محسوب می‌شوند. به این ترتیب در ادامه همراه ما باشید تا با انواع عسل طبیعی و راه‌های تشخیص آن به خوبی آشنا شوید.
 مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

خواص عسل‌های طبیعی
شما با خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ می‌توانید از خواص سرشار این محصول طبیعی بهره مند شوید. در واقع عسل خواص زیادی دارد و مصرف آن به همگان توصیه می‌شود. البته این محصول هر چه قدر طبیعی تر باشد؛ خواص آن بهتر و بیشتر خواهد شد. به این ترتیب برای خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ تردید نکنید و این محصول با کیفیت هرچه زودتر تهیه کنید.
عسل طبیعی می‌تواند جلوی تکثیر و رشد باکتری‌های مضر را بگیرد و حتی آنها را ازبین ببرد. عسل می‌تواند سبب تقویت حافظه شود و فعالیت آن را بهتر و بیشتر کند. در واقع از آنجایی که عسل آنتی اکسیدان دارد برای تقویت حافظه محصول بی نظیری است. همچنین می‌تواند به جذب بیشتر کلسیم در مغز نیز کمک کند. کلسیم نقش مهمی در بهتر کردن عملکرد سلول‌های مغزی دارد. عسل برای درمان سنگ ریزه‌های رسوبی کلیه، روماتیسم، استسقا، زگیل‌های پوستی، برص  و لک و پیس نیز گزینه بسیار مناسبی است. افزون بر این موارد برخی دیگر از خواص بیشمار عسل طبیعی عبارتند از:

•    کمک به کاهش علائم آلرژی
•    تقویت انرژی بدن از طریق گلوکز و فروکتوز
•    کمک به کاهش سرفه
•    کمک به بهبود خواب از طریق  سروتونین و آمینو اسید ها
•    کمک به رفع سوزش و رفلاکس اسید معده
•    تقویت سیستم ایمنی و افزایش میل جنسی
•    درمان مشکلات سینوسی
•    کمک به درمان اگزما
•    کاهش مدت اسهال
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

خواص عسل برای پوست
شما می‌توانید پس از خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ از آن به عنوان محصولی برای بهبود و ترمیم پوست خود نیز استفاده کنید. به طور کلی از عسل در محصولات مراقبت پوستی زیادی استفاده می‌شود؛ چرا که خواص فراوانی برای پوست دارد. شما می‌توانید با عسل به راحتی در خانه انواع ماسک صورت درست کنید و پوست زیباتری داشته باشید. عسل می‌تواند پوست را آبرسانی و لایه برداری کند. همچنین یک پاک کننده منافذ پوستی نیز محسوب می‌شود. افزون بر تمامی این موارد می‌تواند در از بین بردن چین و چروک‌های پوستی موثر باشد و از ایجاد جوش جلوگیری کند. عسل در موارد زیر نیز موثر خواهد بود:
•    درمان آکنه
•    کمک به درمان تبخال
•    درمان شوره سر
•    درمان زخم و سوختگی های پوستی
در مجموع این مطالب ذکر شد تا به طور جامع و کامل با عسل‌های طبیعی و خواص آن‌ها آشنا شوید. البته توجه داشته باشید که عسل‌های بی کیفیت و تقلبی نه تنها برای پوست شما خوب نیستند؛ بلکه مشکلاتی هم ایجاد می‌کنند. به این ترتیب حتما از عسل‌های بهداشتی و طبیعی استفاده کنید.
 مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

انواع عسل
عسل طبیعی انواع مختلفی دارد و هر نوع آن دارای ویژگی‌های خاصی است. به این ترتیب هنگام خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ حتما به نوع آن توجه کنید چرا که خواص آنها متفاوت خواهد بود. به طورکلی عسل به ۵ نوع اصلی تقسیم بندی می‌شود که این ۵ نوع عبارتند از:
 •    عسل طبیعی
•    عسل تقلبی
•    عسل سمی
•    عسلک
•    عسل تغذیه ای

عسل گون طبیعی
عسل‌های طبیعی همانطور که مشخص است طی یک پروسه طبیعی از شهد گلها توسط زنبورها تهیه می‌شوند. این نوع نسبت به عسل‌های دیگر طعم، مزه، بو و خواص بیشتری دارد. جالب است بدانید که زنبورها در طی تولید عسل طبیعی در طبیعت به دنبال گیاهانی می‌روند که مفید و دارویی باشند. به این سبب عسل طبیعی خواص دارویی دارد.
عسل با توجه به منبع شهد گل به دو دسته تک گل و چند گل تقسیم بندی می‌شود. عسل کوهستانی، چند گل است. همچنین عسل‌های طبیعی را بر اساس زمان تولید نیز می‌توان به دو دسته بهاره و پاییزه تقسیم بندی کرد. برخی از آنها نیز بر اساس نام منطقه ای که تولید شدند؛ نامگذاری می‌شوند. برای مثال عسل وحشی جنوب که نوعی عسل شیرین و بدون شکرک است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

عسل‌های بی رنگ نظیر اقاقیا یا زرد رنگ مانند عسل اسپرس از عسل‌های طبیعی محبوب هستند. عسل‌های مایع یا شهد دار و عسل‌های کریستالیزه یا همان شکرک زده نیز در بازار فروش زیادی دارند. در فهرست زیر می‌توانید به طور کامل با نام انواع عسل طبیعی به خوبی آشنا شوید:
 •    عسل کنار
•    عسل چند گیاه
•    عسل مرکبات
•    عسل گون
•    عسل یونجه
•    عسل شوید
•    عسل گشنیز
•    عسل اقاقیا
•    عسل مریم گلی
•    عسل سیاه دانه
•    عسل زرشک
•    عسل رازیانه
•    عسل کتیرا
•    عسل اکالیپتوس
•    عسل خارشتر
•    عسل اسطوخودوس
•    عسل مانوکا
•    عسل وحشی 
 
روش تشخیص عسل طبیعی
بهتر است از فروشگاه‌های معتبر عسل‌های طبیعی خود را تهیه کنید تا نیازی به انجام روش‌های تشخیص عسل طبیعی نداشته باشید. اما در مجموع راه‌های مختلفی برای تشخیص عسل تقلبی از عسل اصل و طبیعی وجود دارد. به عنوان مثال تمایل چسبندگی در عسل‌های تقلبی بیشتر است. به همین ترتیب اگر عسلی چسبندگی زیادی از خود نشان دهد به احتمال زیاد شیرین کننده و مواد افزودنی دارد و طبیعی نیست. همچنین عسل تقلبی غلظت بسیار کمی دارد و به آسانی در ظرف جاری می‌شود.
عسل‌های طبیعی نسبت به تقلبی بو و مزه بهتری دارند. اغلب عسل‌های تقلبی بوی ترشی یا اسانس‌های صنعتی می‌دهند. جالب است بدانید که اگر عسل تقلبی را بجوشانید به سرعت کف می‌کند و حباب تشکیل می‌دهد. بر همین اساس برای تشخیص عسل طبیعی می‌توانید آن‌ها را کمی گرم کنید یا بجوشانید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 
مزه عسل طبیعی
عسل طبیعی مزه بسیار خوبی دارد و هرگز دل را نمی زند. این نوع اصل شیرینی بی نظیری داشته و اصلا مزه خامی نمی دهد. برخلاف عسل طبیعی در عسل‌های مصنوعی بیشتر مزه شکر حس می‌شود. همچنین هنگامی که عسل طبیعی را دهن خود می‌گذارید؛ بوی بی نظیری حس می‌کنید. عسل‌های بی کیفیت هرگز اینگونه نخواهند بود. به این ترتیب با مزه و بو کردن عسل‌ها می‌توان به طبیعی یا تقلبی بودن آنها پی برد.
توجه داشته باشید که طعم برخی از عسل‌ها کمی متفاوت است. در واقع هر نوع عسل طعم ویژه ای دارد. به عنوان مثال عسل شاه بلوط یک طعم تلخی خاصی دارد که اصلا زننده نیست. همچنین بوی عسل‌ها نیز با توجه به نوع شهد گل شان کمی متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که بوی برخی از عسل‌های طبیعی هم می‌تواند کمی تند و تیز باشد. البته همانطور که پیشتر ذکر کردیم؛ تمام عسل‌های طبیعی شیرین و خوشمزه هستند و بوی ملایمی دارند. شما پس از مزه کردن عسل طبیعی با کیفیت متوجه تفاوت زیاد آن با عسل‌های تقلبی بازار خواهید شد. حتما عسل طبیعی ۱۴۰۲ تهیه کنید و مزه بی نظیر آن را از دست ندهید.
 
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980


محصولات نجم

قیمت عسل طبیعی
قیمت عسل‌های طبیعی به موارد مختلفی مانند کیفیت عسل، نوع عسل، شیوه بسته بندی و محل برداشت آن بستگی دارد. پس هنگام خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ باید به موارد زیادی توجه کنید تا بتوانید با یک قیمت خوب، عسل طبیعی خود را بخرید. به طور کلی هر نوعی از عسل که کمیاب تر باشد؛ قیمت بالاتری دارد. همچنین همانطور که می‌دانید عسل‌هایی با خلوص بالا، کیفیت بهتر و در نتیجه قیمت بیشتری دارند. به عنوان مثال عسل آویشن یا عسل رازیانه از عسل‌های گران قیمت شمرده می‌شوند.
افزون بر این موارد هر چه قدر بسته بندی و ظرف عسل ساده تر باشد؛ محصول نیز قیمت پایین تری خواهد داشت. عسل‌های موجود در ظروف گران قیمت لزوما با کیفیت نیستند. محل برداشت نیز تاثیر بسزایی بر روی قیمت عسل طبیعی دارد. به عنوان مثال عسل‌های خارجی یا وارداتی مانند مانوکا بسیار گران قیمت هستند. در مجموع هنگام خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید تا با یک قیمت معقول عسل خود را تهیه کنید. همچنین فراموش نکنید که قیمت برخی از عسل‌ها با توجه به کیفیت آنها، مقرون به صرفه است که کمی بالا باشد.
 مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

نحوه مصرف و نگهداری عسل طبیعی
پس از خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ می‌توانید آن را به شیوه‌های گوناگونی مصرف کنید. به عنوان مثال می‌توانید از آن به عنوان یک ماده خوراکی یا برای ماسک صورت بهره ببرید. البته خوب است روزی حداقل یک قاشق عسل مصرف کنید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که مصرف عسل طبیعی پیش از شروع علائم سرماخوردگی یا قبل از خواب بسیار مفید است.
برای نحوه نگهداری آن نیز توصیه می‌شود بلافاصله بعد از خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ آن را در یخچال قرار دهید. از آنجایی که این محصول طبیعی است باید در جای سرد گذاشته شود تا خراب نشود. همچنین گذاشتن عسل در یخچال سبب شده تا عسل به مرور زمان غلیظ نشود و رس نبندد. افزون بر این موارد حتما در ظروف دربسته نگهداری شود تا عسل در تماس با رطوبت هوا قرار نگیرد. بعلاوه عسل‌های طبیعی را در کنار مواد بودار قرار ندهید؛ چرا که به سرعت بوی مواد اطراف خود را جذب می‌کنند.
 
عسل‌های طبیعی و شکرک
عسل‌های طبیعی نیز شکرک می‌زنند. البته در انواع عسل طبیعی مدت زمان رس کردن متفاوت خواهد بود. به طور کلی این مدت زمان بستگی به مقدار ساکارز عسل دارد. البته توجه داشته باشید که شکرک زدن عسل به معنای بی کیفیت بودن یا حتی تقلبی بودن آن نیست. هر عسلی شکرک می‌زند. در مجموع اگر عسل‌های طبیعی در شرایط مساعد نیز شکرک بزنند؛ اصلا غیر طبیعی نخواهد بود. برای رفع شکرک می‌توانید ظرف عسل را در آب ۴۰ تا ۴۵ درجه سانتیگراد قرار دهید تا پس از ۱ یا ۲ دقیقه شکرک عسل رفع شود.
به این ترتیب پس از خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ نگران شکرک زدن آن نباشید چرا که یک فرایند طبیعی است. البته پس از شکرک زدن نیز با روش گفته شده می‌توانید به راحتی این مسئله را حل کنید. همچنین هرگز عسل را برای رفع شکرک‌های آن داخل مایکروویو نگذارید و به هیچ عنوان از مواد دیگری مخصوصا مواد شیمیایی برای رفع شکرک استفاده نکنید.
 مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980

جمع بندی و نکات آخر
شما با خرید عسل طبیعی ۱۴۰۲ اصلا پشیمان نخواهید شد؛ چرا که این محصول دارای کیفیت بی نظیری است. عسل طبیعی بسیار خوش طعم بوده و بوی دلنشینی دارد. همچنین خواص و ویژگی‌های عسل طبیعی از هر نوع عسل دیگری بیشتر است. چسبندگی این نوع عسل به مقدار مناسبی است و بیش از اندازه نیست. به علاوه عسل‌های طبیعی رنگ یکنواختی دارند. در واقع رنگ عسل‌های غیرطبیعی در قسمت‌هایی کمرنگ و پررنگ می‌شود. با گذر زمان نیز رنگ عسل طبیعی تغییر نخواهد کرد. افزون بر تمامی این موارد عسل‌های طبیعی پایداری ویژه ای دارند و به راحتی فاسد نمی شوند.
به طور کلی عسل‌های طبیعی ویژگی‌ها و خواص بی نظیری دارند. حتما این نوع عسل خوش طعم و بو را تهیه کنید و از شیرینی شگفت انگیز آن لذت ببرید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها