به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۲۷۴

اطمینان تیم ملی برزیل: قطعا با آنچلوتی توافق می‌کنیم

اطمینان تیم ملی برزیل: قطعا با آنچلوتی توافق می‌کنیم
گروه ورزشی: تیم ملی برزیل به دنبال سرمربی جدیدی برای جایگزینی تیته است. این سرمربی باتجربه پس از حذف این تیم از جام جهانی قطر در مرحله یک چهارم، این جایگاه را ترک کرد و بعد از گذشت پنج ماه هنوز جانشین او مشخص نشده است. چند سرمربی بزرگی از جمله ژوزه مورینیو از رم نیز نامزد حضور روی نیمکت سلسائو بوده، اما آنچلوتی به عنوان محبوب ترین گزینه تیم ملی برزیل شناخته شده و احتمال دارد هدایت این تیم بزرگ را بر عهده بگیرد.
نشریه کالچومرکاتو مدعی شد رودریگز و فدراسیون فوتبال برزیل مطمئن هستند که آنچلوتی این پیشنهاد را قبول خواه کرد. اگرچه این سرمربی پرافتخار و ایتالیایی اخیرا اعلام کرده که تا پایان قراردادش در سال 2024 رئال مادرید را ترک نخواهد کرد، اما ممکن است در پایان فصل هر اتفاقی رخ دهد.
رودریگز در گفتگو با مطبوعات برزیلی اظهار داشت: "وضعیت در حال پیشرفت است. تلاش می کنیم تا قبل از 25 اردیبهشت، تاریخ تعیین شده برای اعلام اسامی حاضر در اردوی بعدی تیم ملی، موضع روشن تری داشته باشیم."
البته اعلام این مهلت ممکن است کار را برای کارلو آنچلوتی پیچیده کند، زیرا رئال مادرید همچنان باید دو بازی لالیگا و همچنین شاید فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد و تکلیف آینده این سرمربی معلوم نیست. اما او آنقدر افتخار و وجهه دارد که فدراسیون فوتبال برزیل در صورت دریافت چراغ سبز، حاضر باشد چند هفته دیگر نیز برای توافق با کارلو آنچلوتی صبر کند.
برچسب ها: تیم ملی برزیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها