به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۰۲۳۸۸
رکورد سریع‌ترین شش‌گانه

به‌سرعت باد: آنچلوتی بالاتر از هر مربی در تاریخ رئال

به‌سرعت باد: آنچلوتی بالاتر از هر مربی در تاریخ رئال
گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی قبل از فینال کوپا دل ری گفته بود که می‌خواهیم چرخه‌ای موفقیت‌آمیز را به اتمام برسانیم. رئال با کارلتو در دو سال گذشته فاتح پنج جام شده بود و در صورت فتح کوپا دل ری می‌توانست به هر 6 جام ممکن دست یابد و به این هدف نیز دیشب دست یافت. رئال 2-1 اوساسونا را شکست داد و برای بیستمین بار قهرمان جام حذفی فوتبال اسپانیا شد.
1872372
با این قهرمانی کارلو آنچلوتی به رکوردی تاریخی در رئال رسید. هیچ مربی دیگری نتوانسته بود در رئال به این سرعت همه جام‌های رسمی ممکن را کسب کند. در 475 روز رئال با آنچلوتی به هر 6 جام ممکن رسید تا شش‌گانه‌ای تاریخی برای مربی ایتالیایی ثبت شود.
1872256
رئال در 16 ژانویه 2022 فاتح سوپرجام اسپانیا شد و آن اولین جام آنچلوتی برای رئال پس از بازگشتش بود. 30 آوریل 2022 رئال توانست قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کند. در 28 می 2022 رئال با غلبه بر لیورپول، قهرمان چمپیونزلیگ شد. در 10 آگوست 2022 رئال با برتری برابر فرانکفورت فاتح سوپرجام اروپا شد. در 11 فوریه 2023 رئال توانست قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود و دیشب نیز کوپا دل ری را فتح کرد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال، پس از این قهرمانی در کوپا و در مورد آینده آنچلوتی گفت: «نمی‌خواهم در مورد جدایی او یک کلمه هم بشنوم. آنچلوتی یک سال دیگر قرارداد دارد و از وی بسیار هم راضی هستیم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها