به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب : ۴۰۴۲۲۶
نظرات و دیدگاه‌ها

خدا می‌داند چه تعداد انسان را به خاک سیاه نشاندید!

جوسازی ناجوانمردانه روزنامه قدس «از روزنامه‌های محلی مشهد» علیه یک پزشک نخبه که منجر به پلمب مطب او شد!
جوسازی ناجوانمردانه روزنامه قدس «از روزنامه‌های محلی مشهد» علیه یک پزشک نخبه که منجر به پلمب مطب او شد!
✍ حبیب رمضانخانی
دکتر مرادی پزشک نخبه و جوان در مشهد، به دلیل عدم پذیرش بدون نوبت یک بیمار خانم، با واکنش غیراخلاقی شوهرش مواجه و با دروغ‌پردازی او و عمل غیراخلاقی روزنامه‌ای، انگ عدم پذیرش بیمار محجبه بر ایشان زده می شود. با بزرگنمایی و تحریک احساسات و پخش آدرس در کانال های خاص، مطب ایشان پلمپ و اعتبار پزشکی ایشان خدشه دار می شود. در ادامه، با وجود توضیحات پزشک جوان، اما انتشار فیلم مربوط به حادثه، کذب و دروغ بودن آن اتهام را ثابت می‌کند!
نکته قابل تامل اما، استفاده ابزاری از دین و  تحریک احساسات در جهت منافع فرد است. به گونه ای که چنین ادعاهایی به راحتی می تواند مبنای مظلومیت و مشروعیت افراد شده، طوری که توضیحات طرف مقابل حتی فرصت شنیدن و سنجیده شدن نمی‌یابد.
حال تصور کنید، مثل آقای مرادی و مازیار ابراهیمی ها، چه بسیار افراد و گروه هایی با همین دروغ‌پردازی و کینه‌جویی‌ها، از زندگی محروم و از سفارت تا سخنرانی، از خانه تا محل کسب و کارشان درنوردیده و خود و کشورشان به خاک سیاه نشستند!

حامدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۱۴:۰۲
این نشد که مردم به جون همدیگه بیفتند و عده ای از حجاب سو استفاده کنند هر مظلوم نمایی زیر حجاب انجام بشه (430056)
۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ۲۲:۳۱
اگر دکتر مرادی با چند تا از مدیران وزارت بهداشت آشنا نبود ..آنطور که خودشان گفتند...و اگر تصادفا چند خانم محجبه در آن زمان در مطب نبودند..خدا می داند چه بلایی سر ایشان می اوردند؟ (430070)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها