به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۴۲۵۶

رئیسی: حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید

رئیسی: حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید
گروه سیاسی: رئیس جمهور گفت: ‌به حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند.
    سیدابراهیم رئیسی در حاشیه افتتاح پروژه های صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت هیرمند اظهار داشت: ‌به حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند.وی با بیان اینکه اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود، افزود: حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
 رئیس جمهور گفت: وقتی در نقشه نگاه می‌کنیم مشخص است که در این منطقه نسبت به نقاط دیگر کشور کار بیشتری باید انجام شود و این جزو برنامه‌های دولت است.
رئیسی  اظهار داشت: این سفر با هدف پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های استانی به ویژه در منطقه سواحل مکران انجام شده است. در این سفر امکان رفتن به شهرهای مختلف را نداریم ولی به مردم عزیز سیستان و بلوچستان این وعده را می‌دهیم که در اسرع وقت در شهرهای مختلف استان حضور خواهیم یافت.وی با بیان اینکه اجرای عدالت برای همه نقاط کشور مهم است و مبنای ما برای اجرای عدالت آمایش سرزمینی خواهد ‌بود، افزود: وقتی در نقشه نگاه می‌کنیم مشخص است که در این منطقه نسبت به نقاط دیگر کشور کار بیشتری باید انجام شود و این جزو برنامه‌های دولت است.
 رئیسی تاکید کرد: من همچنان که این وعده و میثاق را با مردم عزیزمان دارم، به میزانی پیگیر خواهم بود که ان‌شاءالله اطمینان حاصل شود که آنچه در خصوص ضرورت توسعه‌یافتگی استان بیان کرده‌ایم و آنچه در برنامه‌های دولت است تحقق پیدا کند و مردم هم این ادراک و احساس را نسبت به کار داشته باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها