به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۰۹۳۳۱

آنجلینا‌جولی در نقش ماریا کالاس روی پرده سینما

آنجلینا‌جولی در نقش ماریا کالاس روی پرده سینما
گروه فرهنگی:آنجلینا جولی در یک درام شرح حال گونه تازه، در قالب «ماریا کالاس» یکی از چهره‌های افسانه‌ای دنیای موسیقی ظاهر می‌شود.به گزارش صبا، این فیلم را که با نام «ماریا» وارد مرحله تولید می‌شود، پابلو لارین شیلیایی تبار کارگردانی می کند.
 
همانطور که از نام فیلم پیداست، داستان آن در رابطه با زندگی و فعالیت‌های هنری ماریا کالاس خواننده افسانه‌ای دنیای اپراست.این درام زندگی‌نامه‌ای قرار است چند دهه از زندگی و فعالیت‌های ماریا کالاس را دربر بگیرد و به همین خاطر، جولی باید برای بخش اعظم فیلم زیر دست گریمورها رفته و سن خود را تغییر دهد.

هنوز معلوم نیست فیلم کدام بخش‌های زندگی این خواننده سوپرانو را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.با این حال، تهیه کنندگان ماریا قول داده‌اند داستان فیلم تمام گفته‌ها و ناگفته‌های زندگی خواننده را در بر خواهد گرفت.ماریا کالاس که سال ۱۹۲۳ از یک خانواده مهاجر یونانی در نیویورک به دنیا آمد، سال ۱۹۷۷ در شهر پاریس فرانسه درگذشت.

در فاصله این سالها، او به تعلیم اپرا پرداخت و در آمریکا و چند کشور اروپایی هم چون ایتالیا، قبرس، یونان و فرانسه به فعالیت هنری پرداخت.از کالاس به عنوان یکی از پدیده های ناب و کمیاب دنیای موسیقی اپرا اسم برده می شود. اجراهای او از هنرمندان کلاسیکی چون وردی، پوچینی، ووسینی و بلینی زبانزد هنردوستان سراسر جهان است.

ماریا کالاس در کنار زندگی هنری خود، با جنجال ها و خبرسازی های بسیار زیادی روبرو بود که آشنایی با اوناسیس میلیاردر مشهور یونانی یکی از آنهاست.این هنرمند در کنار فعالیت در زمینه خوانندگی اپرا، در چند فیلم سینمایی هم ظاهر شد اما نتوانست شهرت دنیای موسیقی خود را در این رشته تکرار کند.

در حالی که هنوز زمانی برای شروع کار فیلمبرداری ماریا تعیین نشده، تابستان ۲۰۲۴ به عنوان زمان نمایش آن اعلام شده است.از آنجا که شبکه جنجالی نتفلیکس تهیه کننده ماریا است، هنوز مشخص نیست این فیلم اکران عمومی وسیع خواهد داشت یا تنها از پلتفرمهای دیجیتالی پخش خواهد شد.

نزدیکان جولی می گویند او این روزها مشغول بازبینی فیلم‌ها و اجراهای ماریا کالاس است تا بتواند تصویری دقیق از او در جلوی دوربین لارین ارائه دهد.پابلو لارین قبل از این و طی سه سال گذشته دو فیلم شرح حال گونه زنانه دیگر به نام‌های «اسپنسر» و «جکی» کارگردانی کرده که درباره دو زن سرشناس دنیا هستند.اسپنسر بخشی از زندگی پرسروصدای دایانا عروش خانواده سلطنتی انگلستان را به نمایش گذاشت و جکی هم درباره ژاکلین همسر جان اف کندی رئیس جمهور وقت آمریکا بود.با ماریا، لارین سه گانه زنانه شرح حال گونه خود را تکمیل می‌کند.
برچسب ها: آنجلینا جولی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها